Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: MRT
Data: 2016-10-26 13:21:35
> Jeigu tokie kaip tu už konservus balsuoja, tai labai gerai, kad nepatenku į jų tarpą. Nebalsuoju už juos, nes man priimtiniau
> modernumas, o ne konservatyvumas. Be to, kadangi liberalai pagal apklausas sukosi apie 5 proc., man jų patekimas atrodė žymiai
> svarbesnis galimai normalesnei koalicijai sudaryti nei dar vienas balselis konservams.

del "normalesnes koalicijos" velniai zino ar pataikei..
bet gal butu ziauriau neliberalus visi 141..

> Dėl vienmandatinių - skirtingai nuo daugelio, nebalsuoju už kiekvieną durnių, įrašytą į reikiamą sąrašą, o vertinu žmogaus protą,
> žinias, vertybes ir asmenines savybes.

bet finale gaunasi nei liberalas, nei koncervas..
galu gale ne viska viska taip jau liberalizuoti ir reiketu..
kai ka gal ir pakoncervuot butu i tema.. bet cia prietaisas geriausiai moka..

Idomu koks butu, kaip butu pristatytas ir sutiktas DK,
jei jo liberalizavimu butu liberalai uzsieme..