Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-25 17:36:43
Apie Skvernelį aš girdėjęs neblogų atsiliepimų - buvo pusbrolio
grupiokas. Bet kaip jau rašiau kitame poste - nemanau kad jis toks
populiarus tapo vien dėl asmeninių savybių. Jo pirmtakas Grigaravičius
buvo lygiai toks pat populiarus. Panašu, kad generalinio komisaro
pareigos Lietuvoje yra labai nebloga pozicija šokti į aukščiausius
politinius postus. Be to Skvernelis tapo labai populiarus dar esant
populiarumo viršūnėje Butkevičiui, o ne po jo. Panašu, kad žmonėms labai
patiko ir minkštas, triskart į dieną nuomonę keičiantis arba jos
neturintis žmogus (gal čia po griežto Kubiliaus taip)?

Bet kuriuo atveju, Skvernelis nieko man nepriimtino nėra išsakęs, bet
kaip jis tvarkysis ir kiek juo galės naudotis Karbauskis man dar
visiškai neaišku.