jei del greicio, tai mano pozicija situo klausimu visa laika buvo vienoda - ribojimais nieko nepasieksi. Yra kitu kovos budu. T.y. kysininkavimo priezastis yra ne policininkas ar vairuotojas, o susisiekimo ministras, kuris prisiagalvoja nesamoniu (pridaro kliuciu, kurias zmones bando apeiti su kysiais). Ka as ir bandau paaiskinti. Kaip vazinejo taip ir vazineja visi greitai. Skirtumas tik tas, kad moka policininkams, nes taip pigiau (rinkos ekonomika) Dex 2010.08.18 11:31, Zveris rašė: > Va tai Tau Alvidon ir norejo irodyt :)))) > O privacios imones direktorius visa gyvenima dirba tik privaciam > sektoriuje? :) > O privati imone niekada neaptarnauja valstybinio sektoriaus? :) > > O dabar atsiverti BK nuo 227 str. ir paskaitai. > > beje imones direktorius pagal LR įstatymus yra prilyginamas valstybės > tarnautojui > > Ar dabar pagauni iš kur bėdos su korupcija? > > Beje dauguma čia rašančių (jei bus sąžiningi) turėtų pripažinti, kad > jau kokius 3-4 metus pvz kelių policija NEPRIEVARTAUJA/NEREIKALAUJA > kyšių kaip anksčiau. Taip jie duoda suprast ir panašiai, bet > PAGRINDINIAI KYŠIO INICIATORIAI yra vairuotojai. VAIRUOTOJAI SIŪLO ir > PRIMYGTINAI KIŠA pinigus gelbėdami save. > Aišku finale kalti abu ir davėjas ir ėmėjas, bet kas pirmas pasiūlo? :) > > > "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message > news:i4g3pq$pgs$1@trimpas.omnitel.net... >> o as manau, kad privataus sektoriau kysininkavimas yra privataus >> sektoriaus reikalas. t.y. konkrecios imones direktoriaus ir pan. >> >> Dex