Atstatyt ar pastatyt? Istorijos norim, nenorim istorijos ir Lietuvos isniekinimo. Kauno pilies siuolaikiskas atstatymas turbut irgi autentiska istorija "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:i4u1a5$vme$1@trimpas.omnitel.net... > Kažkada senai senai, kai idėja atstatyt valdovų rūmus > dar tik gimimo stadijoje buvo asmeniškai aukojau > litą kitą atstatymui. Tačiau po masinės daugybę metų > trunkančios trydos (kitaip to nepavadinsi) noras aukoti > nyksta. Pasiuskit, nenorit istorijos turėt tai ir neturėkit. > > > "Marux" <marux@marux.lt> parašė naujienų > news:i4l39v$9cr$1@trimpas.omnitel.net... >> nu taip taip >> o valdovu rumu, veks, gugenheimo, ... irgi liaudis nori/norejo??? >> >> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >> news:i4jgob$mp3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ką ir reikėjo įrodyt ;))) >>> Liaudies balsas Tomo asmeny patvirtino: liaudis nori korupcijos !!! >>> Valdžia, šalin rankas nuo nusikaltėlių, nelieskit liaudies numylėtinių >>> ;) >>> >>> "Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message >>> news:i4hq32$pde$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jie tiesiog noredavo pigiau. >>>> Kontrabandinis – nera lygu vogtas. Cia tik grupele dykaduoniu taip yra >>>> sumaste viduramzhiais, biznio schema kaip nekeista, veikia iki shiol. >>>> Kita grupele, ne tokiu dykaduoniu, sumaste kaip ishvengt dykaduoniu >>>> sherimo. Alvidon, sakykim esam tu viena grupe, ash kita. Uzh juru mariu >>>> nusipirkau kruva dykich veschej ir vezhu namo vaikus pradzhiugint. >>>> Beveik prie namu sankryzhoj ishshoki tu ir sakai mokek man naloga. >>>> naturalu, kad siusiu i Peru kaima Anduose. Bent pats jauti, koki >>>> absurda propaguoji...? >>>> >>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>>> news:i4h4pt$6sd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Vat, pvz. prieš keliolika...kelis metus užsiiminėjau kompų >>>>> prekyba, dauguma potencialių klientų klausdavo "ar gali >>>>> parduot be PVM'o", t.y. atviru tekstu klausia "ar gali >>>>> suveikt vogtą/kontrabandinį daiktą". Na o kai visi tik >>>>> vagia, natiurlich nebeliek biudžeto mokytojams ir pan. >>>>> Kurioj vietoj čia valdžia ką gali padaryt/įtakot ? >> >>