Fantazuoji klumpakoji ....... pagali tu nebent savo bobai tarp koju gali istatyt " O toliau, tai nežinau; laivukai vežios, autodujovežiai ...." kad nezinai - tai ko pliurpi? wrote in message news:q14vl8$2hb$1@trimpas.omnitel.net... Audrys rašė: > Nenutraukiamu sutarciu nebuna. > Antra, kadangi arbitrazas jau karta paziurejo skersai i principus > „transportuok arba mokėk“ (imk arba mokek) - gali ir gazpromas is tos > puses uzeit. Jo jo, tikrai pats principas skersai praėjo, o ne nesąžiningos sąlygos ir kiti veiksniai... Ir ką gaus gazpromas taip užėjęs? Ieškinį arbitraže, pagalius į ratus stringančiame šiauriniame sraute ir prarastą tranzitą, kuris jiems yra ekonomiškai ir strategiškai būtinas, nes jų SGD terminalas tik vos patenkina visą dabartinį poreikį, o Kionigą siekiama gazifikuoti iki ~80% nuo dabartinių šešiasdešimt kelių, tad... (nebekalbant apie ekonominį aspektą; jau dabar skaičiuojama, kad metiniai SGD tiekimo nuostoliai, dėl SGD ir vietinės Kionigo dujų kainos sudarytų ~27 mlrd rublių per metus). Zato projebaltus sušaldys? :-)) > "gazprom'ui norint čia išlaikyti pozicijas (pakaišioti konkurencinius > pagalius lenkams ir kitiems, kuriejau turi ir planuoja terminalus) irgi, > pasirodo, reikia tų pačiųIndepence'ų ir terminalų, " > > Nu papasakok, kam pardavejui PRIIMANTIS terminalas :D > Ir beje suma didesne nei 10M. Norint parduoti visų pirma reikia pervežti (laivas) ir priimti (terminalas), saugoti (saugyklos). Visą infrastruktūrą Baltijoje kažkodėl stato: keli SGD kompresorinių terminalai, laivą pasistatė (piervyj v rosii! no vtoroj posli projebaltov...), na ir terminalas Kionige, paskirstymo stotys, saugykla. O toliau, tai nežinau; laivukai vežios, autodujovežiai ar atsiras dar ir kompresorinės, bet terminalas vien dėl Kionigo saugumo – labiau panašu į baikas vatai, tiesa labai parankias vidaus tonusui palaikyti. Matyt net daug labiau realu (nei, kad litofcai užlenks tranzitą), kad prisidarytų šiauriniai srautai ir tada jau tikrai būtų reikšmingas pyzdiec (gazetonaševsio!). Na ir kur dar elementariausias svertas, kad mums nutraukus dujų tranzitą būtų apskritai nutrauktas rusiškų dujų tiekimas (kiek ten, 60% mūsiškės rinkos?), galbūt net elektros tiekimas, kas pridarytų milžiniškų nuostolių ir tai yra stiprus, elementariausias saugiklis, kad nesugalvotume iš lempos nutraukti tranzito, kas šiaip jau ir taip nerealu. Ir beje, iš kur tu trauki, kad suma didesnė, nei 10M€? Viešoje erdvėje pateikiami būtent tokie skaičiai. Na ir šiaip vidutinės europietiškojo tranzito kainos tesiekia ~30€ už 1000 kubų 1000 km (štai gazpromas skeryčiojasi, kad neftegazui mokami ~26,5$ už 1000m^3 1000 km yra per didelė kaina). Projebaltai užsiplėšė daugiau, nei chocholai? Tikrai?