Kreiptis į konsultantą galima jei: 1) esi kvailesnis už penktoką; 2) neturi kompetetingų draugų; 3) nemoki naudotis internetu; 4) neskaitai omnitel.news; 5) visiskai dzin ką pirkti. Konsultanto pareiginė: 1) kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis trukdo užsiimti savais reikalais; 2) įpiršti beleką, kad kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis trukdo užsiimti savais reikalais. Konsultantas reikalingas: 1) kad pasijuokti iš jo (jei supranti, kad jis nusišneka); 2) kad atneštu norimą prekę iš sandėlio. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:lc8t40$lmn$1@trimpas.omnitel.net... > specialūs LED'ai, išdėlioti plokštesniu kampu ir matiniai. O LCD - tai > blizga, Samsung ir iki 40". > > Tiesiai iš Avitelos konsultanto lūpų dviems garbaus amžiaus ponams :D.