Na detalių nežinau, gal ir ne pats geriausiais konsultantas pasitaikė. :) Iš kitoas pusės jei klientas išejo su Samsungu ar Soniu vadinas dar neblogai. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:lcdk5o$147$1@trimpas.omnitel.net... > na bet sutik, klientui paklausus kuo Samsung skiriasi nuo Sony, pradėt > suokt apie pasvirusius LED'us, na tai reikia savęs negerbt mažų > mažiausiai. > > On 2014.01.30 13:37, amenox wrote: >> O kam? Paskaitą kiekvieną kartą pravest? Matyt niekad su klientais >> neteko pabendraut, kai protingai paaiškini tave tiesiogine prasme užp*s >> klausimais, ir vietoje to kad parduot prekę tu turėsi visą valandą malt >> liežuviu apie tai, kad nekurios, (khm :) prekės yra įpatingos, už kitas. >> Finale klientas paskys ačiū, ir išeis ieškoti Internete kur yra pigiau. >> Jei klientui reik "aiškumo" tegu ateina į šį ng ir šviečiasi. :) >> >> "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message >> news:lcd8qg$lk8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na aš tai visalaik maniau kad konsultanto pagrindinis darbas prekę >>>> parduot, >>> >>> Baziniai pagrindai turi būti, kitaip iš šalies atrodo taip -kad nors >>> realiai parduodame automobilius su ratais, klientams aiškiname, kad ji >>> su vikšrais. >>> >