Taigi pats matai, kokie persidirbe, kad net nesamones kliedi. Naktimis plazmas pompuoja turbut. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:lcblnd$p9u$2@trimpas.omnitel.net... > nu ypač tie prie telikų tai akivaizdžiai persidirbę.... > > On 2014.01.29 18:59, Mr.Green wrote: >> Nėra viskas taip paprasta. Aš dirbu dabar konsultantu, bet ne prie >> televizorių. Rimtoje parduotuvėje nėra laiko vėpsoti. Kai dirbau prieš >> ketverius metus prie elektros prekių, būdavo tokių pirkėjų, kad man >> kildavo klausimas, ar kartais jie nesusapnavo savo ieškomo daikto. >> >> "Jonas Vingis" wrote in message news:lcb21h$ag6$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2014-01-29 16:02, Audrimas rašė: >>> Konsultanto pareiginė: >>> 1) kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis trukdo užsiimti savais >>> reikalais; >>> 2) įpiršti beleką, kad kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis >>> trukdo užsiimti savais reikalais. >> >> Labai tiksliai pastebėta. >> >> Aš čia nesenai pirkau giminėms teliką, tai paprašiau pulto, išsijungiau >> dinaminį profilį, pasižiūrwjau kaip rodo, paprašiau kito teliko pulto ir >> tada išgirdau: "Tai dar ir kitą TV norite nureguliuoti, kad neryškiai >> rodytų?" Atsakiau, kad tegul padaro vaizdo settingų reset ir bus vėl >> jiems ryšku. Tai numykė, kad jiems tiepo laiko užima matote ir pan. Ple, >> tikrai - kuo greičiau atfutbolinti klientą ir "rimtais" darbais užsiimti >> tada gali... >