O kam? Paskaitą kiekvieną kartą pravest? Matyt niekad su klientais neteko pabendraut, kai protingai paaiškini tave tiesiogine prasme užp*s klausimais, ir vietoje to kad parduot prekę tu turėsi visą valandą malt liežuviu apie tai, kad nekurios, (khm :) prekės yra įpatingos, už kitas. Finale klientas paskys ačiū, ir išeis ieškoti Internete kur yra pigiau. Jei klientui reik "aiškumo" tegu ateina į šį ng ir šviečiasi. :) "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message news:lcd8qg$lk8$1@trimpas.omnitel.net... >> Na aš tai visalaik maniau kad konsultanto pagrindinis darbas prekę >> parduot, > > Baziniai pagrindai turi būti, kitaip iš šalies atrodo taip -kad nors > realiai parduodame automobilius su ratais, klientams aiškiname, kad ji su > vikšrais. >