Mle, ypatingos... :) "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:lcddhe$q8l$1@trimpas.omnitel.net... > O kam? Paskaitą kiekvieną kartą pravest? Matyt niekad su klientais neteko > pabendraut, kai protingai paaiškini tave tiesiogine prasme užp*s > klausimais, ir vietoje to kad parduot prekę tu turėsi visą valandą malt > liežuviu apie tai, kad nekurios, (khm :) prekės yra įpatingos, už kitas. > Finale klientas paskys ačiū, ir išeis ieškoti Internete kur yra pigiau. > Jei klientui reik "aiškumo" tegu ateina į šį ng ir šviečiasi. :) > > "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message > news:lcd8qg$lk8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na aš tai visalaik maniau kad konsultanto pagrindinis darbas prekę >>> parduot, >> >> Baziniai pagrindai turi būti, kitaip iš šalies atrodo taip -kad nors >> realiai parduodame automobilius su ratais, klientams aiškiname, kad ji su >> vikšrais. >>