Ziauriau, kai klientas, tebaiges 3 klases, parduotuveje bando isisavinti likusi vidurines mokyklos kursa ir pardavejo pradeda klausineti fundamentaliu dalyku :D Taip sakant - zingeidus idiotas :D On 29.01.2014 18:59, Mr.Green wrote: > Nėra viskas taip paprasta. Aš dirbu dabar konsultantu, bet ne prie > televizorių. Rimtoje parduotuvėje nėra laiko vėpsoti. Kai dirbau prieš > ketverius metus prie elektros prekių, būdavo tokių pirkėjų, kad man > kildavo klausimas, ar kartais jie nesusapnavo savo ieškomo daikto. > > "Jonas Vingis" wrote in message news:lcb21h$ag6$1@trimpas.omnitel.net... > > 2014-01-29 16:02, Audrimas rašė: >> Konsultanto pareiginė: >> 1) kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis trukdo užsiimti savais >> reikalais; >> 2) įpiršti beleką, kad kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis >> trukdo užsiimti savais reikalais. > > Labai tiksliai pastebėta. > > Aš čia nesenai pirkau giminėms teliką, tai paprašiau pulto, išsijungiau > dinaminį profilį, pasižiūrwjau kaip rodo, paprašiau kito teliko pulto ir > tada išgirdau: "Tai dar ir kitą TV norite nureguliuoti, kad neryškiai > rodytų?" Atsakiau, kad tegul padaro vaizdo settingų reset ir bus vėl > jiems ryšku. Tai numykė, kad jiems tiepo laiko užima matote ir pan. Ple, > tikrai - kuo greičiau atfutbolinti klientą ir "rimtais" darbais užsiimti > tada gali...