na bet sutik, klientui paklausus kuo Samsung skiriasi nuo Sony, pradėt suokt apie pasvirusius LED'us, na tai reikia savęs negerbt mažų mažiausiai. On 2014.01.30 13:37, amenox wrote: > O kam? Paskaitą kiekvieną kartą pravest? Matyt niekad su klientais > neteko pabendraut, kai protingai paaiškini tave tiesiogine prasme užp*s > klausimais, ir vietoje to kad parduot prekę tu turėsi visą valandą malt > liežuviu apie tai, kad nekurios, (khm :) prekės yra įpatingos, už kitas. > Finale klientas paskys ačiū, ir išeis ieškoti Internete kur yra pigiau. > Jei klientui reik "aiškumo" tegu ateina į šį ng ir šviečiasi. :) > > "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message > news:lcd8qg$lk8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na aš tai visalaik maniau kad konsultanto pagrindinis darbas prekę >>> parduot, >> >> Baziniai pagrindai turi būti, kitaip iš šalies atrodo taip -kad nors >> realiai parduodame automobilius su ratais, klientams aiškiname, kad ji >> su vikšrais. >>