Ypatingą, gerbiamasis, ypatingą. Ir nemažiau kaip 60 inčių... "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:lcd7fh$kd2$1@trimpas.omnitel.net... > Na aš tai visalaik maniau kad konsultanto pagrindinis darbas prekę > parduot, o ne apie jos gamybos įpatumus pasakot. Aš suprantu kad čia > daugelio nuomone jis turėtų, khm na sakykim įpatingą prekę jam parduot, > bet realybėj yra kitaip. > > "Vaidas" <aid@aid.lt> wrote in message > news:lcbhik$mc0$2@trimpas.omnitel.net... >> kalba apie bendrus bruožus/technologijas. tam nereikia visu prekiu >> maigyt... >> >> 2014.01.29 18:53, Mr.Green rašė: >>> Na, čia mes, pirkėjai taip manome. Realybėje prekių yra tiek daug, kad >>> konsultantui dažnai nėra laiko kiekvienai prekei net po 5 minutes per >>> dieną skirti. >>> >>> "Jonas Vingis" wrote in message >>> news:lcaqpg$32o$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2014-01-29 13:42, Mr.Green rašė: >>>> Esi sutikęs konsultantą, kuris viską žino apie jo parduodamas prekes, >>>> pvz. televizorius? Galima pagalvoti, kad kokio Elektromarkt >>>> konsultantai >>>> skraidinami į Samsung gamyklas ir jiems aiškinama apie visas išmaniųjų >>>> televizorių technologijas. >>> >>> Visko nereikia žinoti. Bet elemetarius dalykus, rašomus ant reklaminių >>> lipdukų, užklijuotų ant TV, tai žinoti turėtų... >>> >>> >>