c variantas irgi neegzistuoja. I pirma juosta dzigitai taip ir nepersirikiuoja, geriau per kaire ant zoles isvaziave aplenks, bet i pirma nelys, aisku pries tai 5 minutes xenonais zybsi. Ir nustoja zybset tik tada kai pagalvoja, kad gal vel perdege (sekanti karta jau pirks brangesnius, net uz koki 150lt ). "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message news:grg7id$ggl$3@trimpas.omnitel.net... > Andr wrote: >> Nu bet kuri situacija saugesne/pavojingesne: >> a) srautas +10km\h > variantas egzistuoja tik KET'e, tikrovej nebuna ir nebus :) > >> b) ar srautas +10km\h ir dzigitas +30km\h > ne pats blogiausias variantas, butu puiku jei butu toks :) > > c) realybe: srautas +10km\h ir dzigitas +30km\h, bet del > "antraeilininku" vaziuojantis zigzagais / nardantis sraute :) > > Cia diskusija ish esmes eina apie b) vs. c), ir as sakau kad > variantas b) yra vienareikshmishkai geresnis nei c) :) > O variantas a) yra utopinis :) > >> u? >> >> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message >> news:grfufl$5gp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sekant minti saugiausia ishvis peshkom vaiksciot :) Nes jei jau >>> vazhiuoji, >>> ir dar greichiau nei max leistinas greitis (ka beje daznai ir srautas >>> daro:), >>> tai jau viskas - eismo saugumas tau visiskai dzin, esi gatavas i siena >>> plotis :D >>> >>> Andr wrote: >>>> Nu ble jau apie sauguma tai gal nebesnekek kai kalba eina apie greiti >>>> virsyjancius vairuotojus.... saugiau matai... Saugiau butu jei jis >>>> vaziuotu su srautu, o ne skristu virs jo... >>> -- >>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :) >> >> > > > -- > Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)