va taip ir ivyksta avarijos. normaliai - letesni vaziuoja pirma, greitesni antra. Jokiu problemu. Pagal Rimanta - kas nori vaziuoja pirma, kas nori antra, o norintis vaziuoti greiciau (saugiu, leistinu greiciu) turi manevruoti tarp eiliu. Cia dar nepamineti cirkai kai prie gatves astovi inkilas, ir antraeilininkai ji pamate kerta per stabdzius, po to 2 km. negali iki 60 kmh isibegeti. Ar atvirksciai - persirikiavus i pirma kad aplenkt antraeilininka, paaiskeja kad jis kaip tik baige kalbeti telefonu ir dabar mina iki dugno. "Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message news:gri4up$m0m$1@trimpas.omnitel.net... > Rimantas Liubertas wrote: >>>> Tai jei pirma tuščia, ką joje veikia antrasis? >>> >>> lenkia šitą antraeilininką. >>> saugodamasis nuo avarijų tai daro ne per dešinę, o per kairę. >> >> Įdomus lenkimo supratimas: važiuoji pirma, pasiveji važiuojantį antra, >> rikiuojasi į antrą ir bandai nuvaryti jį į pirmą, o paskui tai vadini >> lenkimu. >> Jus rimtai taip važinėjat? Aš tokio cirko dar nemačiau. >> > > Ash tai machiau viena karta autostradoj. Vazhiavau ish paskui ir zhvengiau > kaip jie ten toj antroj eilej bande aishkintis kas virshesnis. (Tuo metu > juos abu apvazhiavau per prima, suprantama) > > N. M.