Pirmas dalykas - kol policininkas su fenu nenushove ar radaras nenufotografavo - apie greichio virshyjima kalbos tushchios. Nera shioj situacijoje greichio virshijymo, yra tik kvailas antraeilininko uzhsispyrimas ir avarines situacijos sukelimas. Todel pofig kad antraeilininkui vaidenasi kad jis vazhiuoja max leistinu greichiu. Pats zhinai kad automobiliu spidometrai sukalibruoti kad rodyti didesni greiti nei yra ish tikruju. Dar pridekim ratu/padangu dydzhiu faktoriu, ir gausim kad spidometre rodomas greitis nuo realybes vazhiuojant ~120 km/h gali zhenkliai skirtis.. Todel tvirtinu kad antraeilininkas gali blokuot "dzhigita" net ir shiam vazhiuojant leistinu greichiu. Tu tai pateisini? Ash pats visuomet magistraliniuose keliuose vazhiuoju pirma, ir prisivijes antraeilininka, persirikiuoju i antra eile, ir vazhiuodamas paskui ji ijungiu kairi posuki, o jau tik piktybishko nesitraukimo atveju pamirksiu shviesom. Taip darau todel, kad mane viena karta vos nenutaranavo antraeilininkas, sumanes ish antrosios eiles rikiuotis ishkart i letejimo juosta deshineje, kai ash tuo metu vazhiavau pirmojoje greichiau uzh ji... "Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message news:gri245$glh$1@trimpas.omnitel.net... >> Tikiuosi supranti kad nei lenkiamojo antraeilininko glazomieras, nei jo >> automobilio spidometras nera metrologijos laboratorijos atestuoti >> greichio matuokliai, todel ne antraeilininkui spresti, virshijo greiti ji >> prisivijes dzhigitas, ar ne. > > Reik suprasti džigitas važiuoja su sertifikuotu spidometru? > Antraeilininkas nieko ir nesprendžia — jam rodo kad važiuoja max. jis > ir važiuoja max. > >> Gali buti tokia situacija kad dzhigitas leistinijo greichio dar >> nevirshijo, o antraeilininkas samoningai tychia pazheidineja eismo >> taisykles ir sukuria potencialiai pavojinga situacija. > > Džigitas lygiai taip pat sąmoningai pažeidinėja eismo taisykles. > Kodėl jo pažeidimai yra viršesnį už antraeilininko niekas taip ir > neatsakė. > > ic > -- > Honda Accord 2,4 Type-S '08