daugumoj autokaru ratai ~98-110Nm ribose priveržiami, kas iš tikro nėra labai jau daug "karloff" <mr.karloff@gmail.com> wrote in message news:jmf632$kvh$1@trimpas.omnitel.net... > nekliedek tik, nei karto nepavyko nuraut shpilku atsukinejant :) uztai daug > kartu teko dasukinet ratus kai atvaziuoja klientas (pats pasikeites ratus) > ir sako kazkas bylda. ne pystikas kaltas del perverzhino o sukejas. > > "Dainiushas" parašė naujienų news:jmf535$k54$2@trimpas.omnitel.net... > > nevažiuok daugiau į servisą kur ratus oriniu užsukinėja... > > On 2012.04.15 21:44, Ostapas wrote: >> Bandžiau keist ratus. Nusukinėdamas trečią ratą sugebėjau nutraukt visas >> 4 špilkas (neklauskit, kodėl dvi nutraukęs nesugalvojau palikt šito >> darbo ir važiuot į servisą pirmadienį iš ryto). Stabdžių diską nulupau, >> špilkų likučius iškaliau. >> Dėmesio, klausimai: >> 1. WTF??? Kodėl visos 4 vienu metu? vienintelė mintis šaunanti į galvą - >> žiemą teko truputį pavažinėt su nepriveržtu ratu, dėl to bišk per daug >> pavargo metalas? Po to ratas priveržinėtas servise pneumatiniu sukėju, >> daugiau judintas nebuvo. >> 2. Kur ir kokias špilkas pirkt? Šrote "originalias" ar kokioj nors >> krautuvėj padoresnes? Ar į kokią Vistą skambint? Kiek minėjo, Focusui >> eina tos pačios špilkos, tai surast neturėtų būt baisiai sunku. >> 3. Ar reikia sutept stabdžių diską jį dedant atgal? Dabar nemenkai teko >> pasidarbuot plaktuku, kol nuėmiau :( Jei reik, kuo tepliot ir kur pirkt >> (Wilno)? >> 4. Kiek žinau, dedant stabdžių suportą varžtai tepami hermetiku, kad >> neatsisuktų. Ką ir kur pirkt? >