Tai tu gal ratus ne su dyno raktu prisukinek o su alaus bonke? :) FX "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh6m0$eru$1@trimpas.omnitel.net... Ne, ir man visiskai px, nebent duotum alaus bonke uz tai, kad atspeciau kur kuris... "FX" wrote in message news:jmh6in$elu$1@trimpas.omnitel.net... Zhiuredamas y grudinta ir negrudinta varzhta atskirtum viena nuo kito? FX "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh64m$duh$1@trimpas.omnitel.net... Nu tavo argumentai tai cia irgi galingi su gardelem :D esu mates tu pavargusiu metalu, bet tuomet detale truksta, luzta darbiniu apkrovu metu, o ne taip, kad susivirina varztas su disku ir atsukt neina... "FX" wrote in message news:jmh61l$do5$1@trimpas.omnitel.net... bet rimtai jus su dainiushu jau argumentu abu neturit tai dabar nesamones ir rashinesit :D smagu skaityti :) FX "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh5ke$d5m$1@trimpas.omnitel.net... O gal ir gerai su tom gardelem.... ir pniaumatiniais pishtalietais, reik tik kompresoriu galingesniu, gal varzhta deimantu pavers... anglies manau varzhto sudedamojoj daly tikrai yra, o kaip zinia, anglies kristaline gardele veikiant dideliu spaudimu, ji tampa deimantas :D "Dainiushas" wrote in message news:jmh5ev$cv1$1@trimpas.omnitel.net... a nu jo va blet kame reikalas. Kristalinės gardelės kampai kliūna ir užtai varžtas neatsisuka On 2012.04.16 15:36, FX wrote: > Ne nu jo, tikras kalvis ish akies mato metalu kristalines gardeles > ishsidestyma, dantimis sukandes gali nustatyti kiek metalas yra pavarges > del temperaturiniu stresu ir nuolat veikianchiu deformaciniu jegu, o > lyzhtelejes pasako koks yra oksidavimosi laipsnis :D > > FX > > "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh3hl$a3l$1@trimpas.omnitel.net... > > Pridejes viena prie kito 3m senumo masinos varzhta su 12m senumo masinos > varzhtu, skirtumo nepastebejau, nu tik formos skirtumas buvo... kadangi > auto > skirtingu gamintoju... > > "FX" wrote in message news:jmh0cp$6js$1@trimpas.omnitel.net... > > Mashinos amzhius prie to, kad varzhtai uzhsioksidave, uzhrudije, > uzhtershti > visokiu sh be to sukineti pirmyn atgal n+1 karta ir px kuom sukineti ar > dynamometriniu raktu ar kuvaldometru... > > FX > > "Dainiushas" wrote in message news:jmgsm9$1bp$4@trimpas.omnitel.net... > > gali plačiau papasakot prie ko čia mašinos amžius ir apskritai kam > gamintojas dėjo raktą, jei pagal jį tu kviesi avarinę? > > On 2012.04.16 13:33, FX wrote: >> Tai pagal fengshui gamintojas numate kad mashina remontuosi pas juos >> servise, o sugedus kelyje kviesi avarine tarnyba vietoj to, kad >> mosikuotumeisi zhaisliniais raktai ir shiaip nepirksi tokios senos >> mashinos... >> >> FX >> >> "Dainiushas" wrote in message news:jmgsdm$185$1@trimpas.omnitel.net... >> >> norėčiau pamatyt kaip tu tuos 300NM atsukinėji, kad ir su tuo pačiu >> originaliu raktu. >> Nu jo, sakysi reikia ahujeną teleskopinį kryžių vežiotis - bet nahui man >> tai, kai mašinoj yra gražiai pagal visus feng shui gamintojo įdėtas >> raktas? >> >> On 2012.04.16 13:25, FX wrote: >>> O tu tikiesi ratu varzhtus visada su pirshtais atsukineti? Nu tu tiesiog >>> MOLODECBLE!!! :D >>> >>> FX >>> >> >