Codec'ai, tame ir esmė, kad jei verži kaip priklauso, niekas ten negirgžda ir nenusisukinėja. Ir kažkodėl kaip tik problemos su varžtais - vis pasirodo, kad buvo sukta oru. On 2012.04.16 13:32, CodeC wrote: > On 04/16/2012 01:28 PM, padugne wrote: >> On Mon, 16 Apr 2012 12:12:57 +0200, CodeC <co@co.co> wrote: >>> visada sutepu ratu varztus grafitiniu tepalu. dar nebuvo nei vieno >>> varzto kad sunkiai atsisuktu, px su kuo uzsukta. >> >> Uzsukimo momentas seip jau nurodomas neteptiems varztams. Kokia jega >> uzukinesi teptus, kad: >> A. Neatsisuktu >> B. Nepertempt varzto? > > gal jau gana mistifikuoti ta krentanciu ratu bauba? jei jau krenta tai > tikrai ne del to kad varztai sutepti. per desimt metu 9 turetom auto dar > nei kart neatsisuko, isskyrus viena vieninteli, kai tiesiog pamirsau > priverzt nuleides nuo domkrato. bet ir tai pastebi per pirma kilometra > jei ne blonde visiska. > > p.s. uzsukimo momentas nurodomas surudijusiems smeliuotiems 10-15 metu > senumo varztams? kuriuos sukant girgzda ir trukcioja, galvute sukasi o > sriegis vietoj stovi, varztas kaip graztas susisuka. nu netepkit jsu tu > varztu, verkit toliau... :) > >> >