On 04/16/2012 01:40 PM, Dainiushas wrote: > Codec'ai, tame ir esmė, kad jei verži kaip priklauso, niekas ten > negirgžda ir nenusisukinėja. Ir kažkodėl kaip tik problemos su varžtais > - vis pasirodo, kad buvo sukta oru. ble tu arba vel cia bile trolini, arba varztus tik newsuose sukineji. visi surudije nesvarus varztai trukcioja ir normaliai neuzsisuka ir neatsisuka. o jeigu varztai n metu netepti, tai jie tokie ir yra. siaip net svarus varztas trukcioja, jei nesuteptas visiskai, ir tai liecia ne vien ratus. > > > On 2012.04.16 13:32, CodeC wrote: >> On 04/16/2012 01:28 PM, padugne wrote: >>> On Mon, 16 Apr 2012 12:12:57 +0200, CodeC <co@co.co> wrote: >>>> visada sutepu ratu varztus grafitiniu tepalu. dar nebuvo nei vieno >>>> varzto kad sunkiai atsisuktu, px su kuo uzsukta. >>> >>> Uzsukimo momentas seip jau nurodomas neteptiems varztams. Kokia jega >>> uzukinesi teptus, kad: >>> A. Neatsisuktu >>> B. Nepertempt varzto? >> >> gal jau gana mistifikuoti ta krentanciu ratu bauba? jei jau krenta tai >> tikrai ne del to kad varztai sutepti. per desimt metu 9 turetom auto dar >> nei kart neatsisuko, isskyrus viena vieninteli, kai tiesiog pamirsau >> priverzt nuleides nuo domkrato. bet ir tai pastebi per pirma kilometra >> jei ne blonde visiska. >> >> p.s. uzsukimo momentas nurodomas surudijusiems smeliuotiems 10-15 metu >> senumo varztams? kuriuos sukant girgzda ir trukcioja, galvute sukasi o >> sriegis vietoj stovi, varztas kaip graztas susisuka. nu netepkit jsu tu >> varztu, verkit toliau... :) >> >>> >> >