tai kai jie JAU trūkčioja, tai nėra problemos. Problema, kai tų varžtų apskritai neina pajudint. On 2012.04.16 13:43, CodeC wrote: > On 04/16/2012 01:40 PM, Dainiushas wrote: >> Codec'ai, tame ir esmė, kad jei verži kaip priklauso, niekas ten >> negirgžda ir nenusisukinėja. Ir kažkodėl kaip tik problemos su varžtais >> - vis pasirodo, kad buvo sukta oru. > > ble tu arba vel cia bile trolini, arba varztus tik newsuose sukineji. > visi surudije nesvarus varztai trukcioja ir normaliai neuzsisuka ir > neatsisuka. o jeigu varztai n metu netepti, tai jie tokie ir yra. > siaip net svarus varztas trukcioja, jei nesuteptas visiskai, ir tai > liecia ne vien ratus. > >> >> >> On 2012.04.16 13:32, CodeC wrote: >>> On 04/16/2012 01:28 PM, padugne wrote: >>>> On Mon, 16 Apr 2012 12:12:57 +0200, CodeC <co@co.co> wrote: >>>>> visada sutepu ratu varztus grafitiniu tepalu. dar nebuvo nei vieno >>>>> varzto kad sunkiai atsisuktu, px su kuo uzsukta. >>>> >>>> Uzsukimo momentas seip jau nurodomas neteptiems varztams. Kokia jega >>>> uzukinesi teptus, kad: >>>> A. Neatsisuktu >>>> B. Nepertempt varzto? >>> >>> gal jau gana mistifikuoti ta krentanciu ratu bauba? jei jau krenta tai >>> tikrai ne del to kad varztai sutepti. per desimt metu 9 turetom auto dar >>> nei kart neatsisuko, isskyrus viena vieninteli, kai tiesiog pamirsau >>> priverzt nuleides nuo domkrato. bet ir tai pastebi per pirma kilometra >>> jei ne blonde visiska. >>> >>> p.s. uzsukimo momentas nurodomas surudijusiems smeliuotiems 10-15 metu >>> senumo varztams? kuriuos sukant girgzda ir trukcioja, galvute sukasi o >>> sriegis vietoj stovi, varztas kaip graztas susisuka. nu netepkit jsu tu >>> varztu, verkit toliau... :) >>> >>>> >>> >> >