Niekada neciupinejau dynorakto, tuos varztus atsukineju ir uzsukineju su elementariu tam skirtu raktu, varzhtu vario tepalu netepu, ir varztai jau matomai yra paveikti apkrovu, temperaturu bei oksidacijos, bet visuomet pries isukdamas bent perbraukiu su dratiniu sepeciu, kad visokios siuksles is sriegiu isbyretu... alu naudoju pagal paskirti, o tu gal isvis nezinai, kad su alaus bonke neina varztu sukinet? "FX" wrote in message news:jmh8ku$hr9$1@trimpas.omnitel.net... Tai tu gal ratus ne su dyno raktu prisukinek o su alaus bonke? :) FX "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh6m0$eru$1@trimpas.omnitel.net... Ne, ir man visiskai px, nebent duotum alaus bonke uz tai, kad atspeciau kur kuris... "FX" wrote in message news:jmh6in$elu$1@trimpas.omnitel.net... Zhiuredamas y grudinta ir negrudinta varzhta atskirtum viena nuo kito? FX "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh64m$duh$1@trimpas.omnitel.net... Nu tavo argumentai tai cia irgi galingi su gardelem :D esu mates tu pavargusiu metalu, bet tuomet detale truksta, luzta darbiniu apkrovu metu, o ne taip, kad susivirina varztas su disku ir atsukt neina... "FX" wrote in message news:jmh61l$do5$1@trimpas.omnitel.net... bet rimtai jus su dainiushu jau argumentu abu neturit tai dabar nesamones ir rashinesit :D smagu skaityti :) FX "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh5ke$d5m$1@trimpas.omnitel.net... O gal ir gerai su tom gardelem.... ir pniaumatiniais pishtalietais, reik tik kompresoriu galingesniu, gal varzhta deimantu pavers... anglies manau varzhto sudedamojoj daly tikrai yra, o kaip zinia, anglies kristaline gardele veikiant dideliu spaudimu, ji tampa deimantas :D "Dainiushas" wrote in message news:jmh5ev$cv1$1@trimpas.omnitel.net... a nu jo va blet kame reikalas. Kristalinės gardelės kampai kliūna ir užtai varžtas neatsisuka On 2012.04.16 15:36, FX wrote: > Ne nu jo, tikras kalvis ish akies mato metalu kristalines gardeles > ishsidestyma, dantimis sukandes gali nustatyti kiek metalas yra pavarges > del temperaturiniu stresu ir nuolat veikianchiu deformaciniu jegu, o > lyzhtelejes pasako koks yra oksidavimosi laipsnis :D > > FX > > "Jonas Kalvis" wrote in message news:jmh3hl$a3l$1@trimpas.omnitel.net... > > Pridejes viena prie kito 3m senumo masinos varzhta su 12m senumo masinos > varzhtu, skirtumo nepastebejau, nu tik formos skirtumas buvo... kadangi > auto > skirtingu gamintoju... > > "FX" wrote in message news:jmh0cp$6js$1@trimpas.omnitel.net... > > Mashinos amzhius prie to, kad varzhtai uzhsioksidave, uzhrudije, > uzhtershti > visokiu sh be to sukineti pirmyn atgal n+1 karta ir px kuom sukineti ar > dynamometriniu raktu ar kuvaldometru... > > FX > > "Dainiushas" wrote in message news:jmgsm9$1bp$4@trimpas.omnitel.net... > > gali plačiau papasakot prie ko čia mašinos amžius ir apskritai kam > gamintojas dėjo raktą, jei pagal jį tu kviesi avarinę? > > On 2012.04.16 13:33, FX wrote: >> Tai pagal fengshui gamintojas numate kad mashina remontuosi pas juos >> servise, o sugedus kelyje kviesi avarine tarnyba vietoj to, kad >> mosikuotumeisi zhaisliniais raktai ir shiaip nepirksi tokios senos >> mashinos... >> >> FX >> >> "Dainiushas" wrote in message news:jmgsdm$185$1@trimpas.omnitel.net... >> >> norėčiau pamatyt kaip tu tuos 300NM atsukinėji, kad ir su tuo pačiu >> originaliu raktu. >> Nu jo, sakysi reikia ahujeną teleskopinį kryžių vežiotis - bet nahui man >> tai, kai mašinoj yra gražiai pagal visus feng shui gamintojo įdėtas >> raktas? >> >> On 2012.04.16 13:25, FX wrote: >>> O tu tikiesi ratu varzhtus visada su pirshtais atsukineti? Nu tu tiesiog >>> MOLODECBLE!!! :D >>> >>> FX >>> >> >