.... bandė nuvesti temą autobuso vairuotojas. O į temą – nieko. Iš jūsų vairuotojų negavau nei vieno pasiūlymo. Net iš teisininko ir vairuotojo, su kuriais susitikome teisme dėl Verkių g. 1 jokio skambučio nesulaukiau, kad pateikti jų gynybai reikiamų argumentų. Tai ko jūs norite, jei net problemos įvardinti nesugebate? Kažkas turi atspėti jūsų godas ir pasirūpinti, o jūs protingai pūsdami žandus visus aplinkinius durniais išvadinsite? Glebas rašė: > :))))))))))))))))))))))))))) > Dėkui, praskaidrinai dieną :) vidurkis virš 4000Lt į rankas? :)))) > Nu dabar pakomentuok kokiuose maršrutuose tie 1000Lt už bilietus > prisideda gal? > Nors nereikia komentuoti - tai yra 1G, 2G, 3G ir 53. Viskas. O dabar > nueik ir pasiklausk kiek bilietų parduoda tarkime 11, 20, 25, 65, 40, > 56, ir t.t. maršrutuose :) > Čia tuos 4000Lt su kokia klase skaičiavai? 1 klasė, 25 metai stažo, > ilgas autobusas, nei vieno gedimo ir rezervo, plius dirbtos 5 > išeiginės ir nurodytuose keliuose pelningiausiuose maršutuose? > Tada taip, tikiu :) > Tik tai yra ne vidurkis niekaip. > Tu imk ir pažiūrėk kiek gauna tarkime prieš 5metus atėjęs žmogus, > dirbantis su 3 klase, trumpu dujinuku paprastame maršrute, o tada jau > suok apie vidurkius po 4k Į RANKAS > > >> Tvarkaraščiai sudaromi ne keleivių, o vairuotojų pertraukų ir darbo >> laiko patogumui. >> O ką nors pakeisti neva profsąjungos neleidžia, kurios jau metus >> laiko „derina“ naują kolektyvinę sutartį. > > Tu šiandien galėtum į Commedy club tiesiai eiti :) > Dėję visi yra ant vairuotojų ir jų nuomonės, gerbiamas patarėjau. > Kitaip nebūtų pietų pertraukų po beveik dvi valandas ir kvailų > lakstymų kaip išprtėjus arba vieno sustojimo važiavimo 4 minutes :) > > >