Na, štai, pradžia jau padaryta. Bet negi profsąjunga negali išsireikalauti tokių elementarių ir iš esmės tik nuo VVT priklausančių dalykų? MKN tik 8-as punktas priklauso Lubio kompetencijai. 5 ir 6 punktus gali spręsti ir autobusų vairuotojai. epolicija.lt juk veikia, tai negi sunku nusiųsti nuotraukas? 2013.11.04 09:49, Glebas rašė: > Tai pala...prieš tai prašei tik problemą įvardinti, dabar jau ir > pasiūlymų reikia? > Na ok... > > Tarkime: > 1. Įrengti tualetus galinėse stotelėse. Jie turi būti tokiu atstumu ir > tokioje vietoje, kad vairuotojas galėtų saugiai juom pasinaudoti. > > 2. Labainespauda jau parašė - pertvarkyti išlaipinimo-įlaipinimo > žiedus taip, kad būtų saugu palikti autobusą. > > 3. Sutrumpinti maksimalų pietų pertraukos laiką nuo beveik 2 valandų > iki 40-50 minučių > > 4. Išspręsti atstovų problemą - numatyti ir ženklais pažymėti > pakankamo ploto vietas, kur autobusai galėtų būti paliekami netrukdant > kitiems eismo dalyviams ir nepažeidžiant KET > > 5. Reikalauti, kad policija nuolat kontroliuotų, jog 4 punkte > numatytos stovėjimo vietos nebūtų užimtos kitų eismo dalyvių > > 6. Reikalauti, kad policija nuolat kontroliuotų, ar kiti eismo > dalyviai netrukdo privažiuoti prie sustojimų (ypač aktualu 53-io > autobuso stotelė stotyje) > > 7. Privalomai plombuoti visų autobusų elektrinio stabdžio išjungėjus > (el. stabdis įsijungia, kai durys atidarytos. Kol durys neuždaromos, > autobusas negali pajudėti), jeigu tokie įrengti. Reikalauti, kad > vairuotojai neišjunginėtų šio stabdžio. Motyvas - keleivių saugumas. > > 8. Suvienodinti autobusų grįžimo į parką maršrutus. Pvz: Subačiaus > stotelėje sustoja autobusas, kurio elektroninis tablo arba maršruto > lentelė rodo "Grįžta į parką". Kuriuo mašrutu jis važiuos? atsakymas - > jeigu tai pvz 16, jis važiuos Olandų-Žirmūnų-Verkių, o jeigu 34 - > Olandų-Kalvarijų-Verkių. Keleivis neturi jokios galimybės to sužinoti, > išskyrus vairuotojo klausimą. Turėtų būti aišku jau įlipant, nes > dažnai durys uždaromos vos keleiviui įlipus, o kol jis paklausia > vairuotojo, autobusas jau važiuoja. Jeigu autobusasvažiuos netinkamu > maršrutu, keleivis nebeturi galimybių išlipti nepažymėjęs blieto. > Jeigu kitoje stotelėje stovės kontrolė, jis gaus baudą. Taigi, > keleivis priverstas lipti į autobusą tik spėdamas kur jis važiuoja ir > iš karto žymėti bilietą... > > Pradžiai tiek. > Konkretu, Lubio ir Nakučio jurisdikcija, pasiūlymai perduoti mero > patarėjui. > > > > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:l4tsop$42a$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kokie pasiūlymai? >>