Tema: Re: Gal kam zalio vairuotojo?
Autorius: 911
Data: 2014-03-30 00:53:58
cia ne ko kito o tavo problema atsirinkti normaliai mastancius zmones su kuriais nori bendraut.

"Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message news:lh67be$3b5$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote:
> ... niekas neskambineja 3 val nakties- nuleido padanga autobane neatsuku, 
> bagam baudai neturiu, nudauze veidrodeli kiek paimti grynais, ir pan."
> 
> Ir dar aibe kitu priezasciu, bet tokie skambinetojai net nesuvokia, kad 
> naktimis retai kuri problema yra issprendziama. Taciau metai is metu 
> besitesiantis toks naktinis teroras galop pabosta, ypac jei pajamu prasme 
> tai  -
> 
> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote:
> "... darbas daznai yra daugiau nei vadybininko ar net transporto vadovo 
> alga".
> Kai ari neskaiciuodamas valandu, draskaisi, laimedamas tenderius, 
> aprupindamas imone klientais, sutartimis, uzsakymais; kai seki visas 
> naujoves ir vedi profilaktini-prevencini darba, kad "del nezinojimo" butu 
> kuo maziau sumokama baudu, patiriama prastovu ir siaip gadinama nervu; kai 
> naktinio skambucio pakeltas is lovos trecia valanda nakties vaziuoji i 
> kontora, rasai rastus, imi kazkieno kito neiduotus leidimus ir pan., vezi 
> visa tai i pasienius, rupiniesi darbo reikalais labiau, nei savo namais, o 
> rezultatas - atlyginimas, tesiekiantis vos 2/3 vieno vairuotojo pajamu, 
> tai... ismoksti vogti. Kadangi vogti negaliu ismokti - esu patologiskai 
> saziningas, tai nusprendziau eiti i ta, geriau apmokama, darbuotoju grupe, 
> tobish, i vairuotojus.
> 
> 
> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote:
> 
> "...I darba tokius be patirties net girteka priima tik su patyrusiu 
> porininku."
> 
> Sioje vietoje galima butu replikuoti tiek, kad, kai tokie itin patyre ateina 
> isidarbinti, tai tiems patyrusiems tenka paaiskinti net tokius dalykus - 
> kaip susiforminti, pvz. CH keliu mokejima, tranzita; kur ir kaip pirkti 
> kura, apmoketi tuneli; kaip ir kurioje vietoje prie stiklo tvirtinti keliu 
> mokejimo aparatus; kaip susiskaiciuoti apkrovas pagal irasus dokumentuose ir 
> praktiskai isdestyt kroviniu skyriuje; apie darbo-poilsio rezimo savita 
> traktavima galima visa anekdotu knyga parasyt; apie tai, kad tokie "labai 
> patyre" negeba net uzsipildyt butinus formuliarus, ivaziuojant krautis i 
> didesne gamykla arba, ko nors paklausti, skambina vadybininkui / vadovui ir 
> klykia - "imk, cia su tavim pakalbet nori, as cia nieko nezinau"; kad 
> vykstant i anglus padeda net tokios mazos gudrybes, kaip kad stojimas 
> nakvynei priesingos krypties parkinge, nekalbant apie plombavima ir 
> rasytinio manifesto isankstini uzsipildyma; kad "Strasse, Via, Viale, 
> Contrada, Rue, Route, Lane, Close, Drive" - tik bendriniai gatves 
> apibudinimai, o ne pavadinimas; kad CMR - vezejo dokumentqas ir jame 
> privalomi transporto priemoniu numeriai, vezejo pavadinimas ir vairuotojo 
> parasas, nekalbant apie siuntejo ir gavejo duomenis bei atzymas; kad 
> Lieferschein / Delivery Note / Documento di trasporto - tai tas pats 
> vaztarastis, tik skirtingais pavadinimais, o ne kazkoks mistinis "xren 
> znajet koks sertifikatas, todel jo ir nepadaviau gavejui atzymet"; kad CZ 
> keliu aparata reikia Cieszyne paimt, o pries Mikulov atiduot, nes per CZ 
> vykstama karta per metus ir nuolat veziotis nereikia; kad PL keliu aparatas 
> jau nebe senasis "prepaid", o naujas, "post-pay" tipo, todel nereikia su 
> visa virtine "kolegu" stovet ir laukt, kol jie nueis "papildyt aparatus 
> pinigais"... ir dar daug daug visokiu kitokiu "kad". Dazno tokio "patyrusio" 
> instruktavimui pries isleidziant ji naujoje darbovieteje i pirma reisa 
> skiriamos minimum 2-3 valandos.
> 
> 
> 
> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote:
> "... Del kuro vagysciu pas mus stovi sunaudoto kuro davikliai, ir sunaudotas 
> kuras paklaidos ribose turi sutapti su ipiltu degalineje. Bet efektyviausia 
> tai atsikratyti nesaziningais vairais."
> 
> Ka daryti tokiai "baltai varnai", kuri niekada nieko nevagia? Kaip cia 
> replikavo kazkuris - "kazka gyvenime darei ne taip, jei is transporto vadovu 
> ieskai eit samdomu, o ne savo vilkiko vairuotoju".
> Sunku, kuomet itin smarkiai issiskiri is vidurkio...
> 
> Del kuro vagysciu - imoneje, kurioje dirbau iki vakar (vienas didesniu 
> lietuvisku prekybos tinklu), vairuotoju, isveziojanciu is sandeliu 
> Kedainiuose ir gamybos Alytuje, Rokiskyje atlyginimai - gana kukilus. Taciau 
> jiems nurodytos padidintos kuro normos. Todel itin daznai sie vairuotojai 
> pastebimi besipilantys cdegalus i kanistrus ar tiesiai i legvuju automobiliu 
> bakus. Skambina geranoriskai nusiteike kitu transporto imoniu darbuotojai, 
> pranesa apie pastebetus faktus... o cia, pasirodo, darbdavys sitaip darbo 
> uzmokescio dali "iformines"... tpfu!
> 
>>
>>
>> -- 
>>
>> svyt
>>
>> "911" <911@gmail.com> Wrote in message: 
> 
>