cia ne ko kito o tavo problema atsirinkti normaliai mastancius zmones su kuriais nori bendraut. "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message news:lh67be$3b5$1@trimpas.omnitel.net... > > "svyt" <juzila@mail.ru> wrote: > ... niekas neskambineja 3 val nakties- nuleido padanga autobane neatsuku, > bagam baudai neturiu, nudauze veidrodeli kiek paimti grynais, ir pan." > > Ir dar aibe kitu priezasciu, bet tokie skambinetojai net nesuvokia, kad > naktimis retai kuri problema yra issprendziama. Taciau metai is metu > besitesiantis toks naktinis teroras galop pabosta, ypac jei pajamu prasme > tai - > > "svyt" <juzila@mail.ru> wrote: > "... darbas daznai yra daugiau nei vadybininko ar net transporto vadovo > alga". > Kai ari neskaiciuodamas valandu, draskaisi, laimedamas tenderius, > aprupindamas imone klientais, sutartimis, uzsakymais; kai seki visas > naujoves ir vedi profilaktini-prevencini darba, kad "del nezinojimo" butu > kuo maziau sumokama baudu, patiriama prastovu ir siaip gadinama nervu; kai > naktinio skambucio pakeltas is lovos trecia valanda nakties vaziuoji i > kontora, rasai rastus, imi kazkieno kito neiduotus leidimus ir pan., vezi > visa tai i pasienius, rupiniesi darbo reikalais labiau, nei savo namais, o > rezultatas - atlyginimas, tesiekiantis vos 2/3 vieno vairuotojo pajamu, > tai... ismoksti vogti. Kadangi vogti negaliu ismokti - esu patologiskai > saziningas, tai nusprendziau eiti i ta, geriau apmokama, darbuotoju grupe, > tobish, i vairuotojus. > > > "svyt" <juzila@mail.ru> wrote: > > "...I darba tokius be patirties net girteka priima tik su patyrusiu > porininku." > > Sioje vietoje galima butu replikuoti tiek, kad, kai tokie itin patyre ateina > isidarbinti, tai tiems patyrusiems tenka paaiskinti net tokius dalykus - > kaip susiforminti, pvz. CH keliu mokejima, tranzita; kur ir kaip pirkti > kura, apmoketi tuneli; kaip ir kurioje vietoje prie stiklo tvirtinti keliu > mokejimo aparatus; kaip susiskaiciuoti apkrovas pagal irasus dokumentuose ir > praktiskai isdestyt kroviniu skyriuje; apie darbo-poilsio rezimo savita > traktavima galima visa anekdotu knyga parasyt; apie tai, kad tokie "labai > patyre" negeba net uzsipildyt butinus formuliarus, ivaziuojant krautis i > didesne gamykla arba, ko nors paklausti, skambina vadybininkui / vadovui ir > klykia - "imk, cia su tavim pakalbet nori, as cia nieko nezinau"; kad > vykstant i anglus padeda net tokios mazos gudrybes, kaip kad stojimas > nakvynei priesingos krypties parkinge, nekalbant apie plombavima ir > rasytinio manifesto isankstini uzsipildyma; kad "Strasse, Via, Viale, > Contrada, Rue, Route, Lane, Close, Drive" - tik bendriniai gatves > apibudinimai, o ne pavadinimas; kad CMR - vezejo dokumentqas ir jame > privalomi transporto priemoniu numeriai, vezejo pavadinimas ir vairuotojo > parasas, nekalbant apie siuntejo ir gavejo duomenis bei atzymas; kad > Lieferschein / Delivery Note / Documento di trasporto - tai tas pats > vaztarastis, tik skirtingais pavadinimais, o ne kazkoks mistinis "xren > znajet koks sertifikatas, todel jo ir nepadaviau gavejui atzymet"; kad CZ > keliu aparata reikia Cieszyne paimt, o pries Mikulov atiduot, nes per CZ > vykstama karta per metus ir nuolat veziotis nereikia; kad PL keliu aparatas > jau nebe senasis "prepaid", o naujas, "post-pay" tipo, todel nereikia su > visa virtine "kolegu" stovet ir laukt, kol jie nueis "papildyt aparatus > pinigais"... ir dar daug daug visokiu kitokiu "kad". Dazno tokio "patyrusio" > instruktavimui pries isleidziant ji naujoje darbovieteje i pirma reisa > skiriamos minimum 2-3 valandos. > > > > "svyt" <juzila@mail.ru> wrote: > "... Del kuro vagysciu pas mus stovi sunaudoto kuro davikliai, ir sunaudotas > kuras paklaidos ribose turi sutapti su ipiltu degalineje. Bet efektyviausia > tai atsikratyti nesaziningais vairais." > > Ka daryti tokiai "baltai varnai", kuri niekada nieko nevagia? Kaip cia > replikavo kazkuris - "kazka gyvenime darei ne taip, jei is transporto vadovu > ieskai eit samdomu, o ne savo vilkiko vairuotoju". > Sunku, kuomet itin smarkiai issiskiri is vidurkio... > > Del kuro vagysciu - imoneje, kurioje dirbau iki vakar (vienas didesniu > lietuvisku prekybos tinklu), vairuotoju, isveziojanciu is sandeliu > Kedainiuose ir gamybos Alytuje, Rokiskyje atlyginimai - gana kukilus. Taciau > jiems nurodytos padidintos kuro normos. Todel itin daznai sie vairuotojai > pastebimi besipilantys cdegalus i kanistrus ar tiesiai i legvuju automobiliu > bakus. Skambina geranoriskai nusiteike kitu transporto imoniu darbuotojai, > pranesa apie pastebetus faktus... o cia, pasirodo, darbdavys sitaip darbo > uzmokescio dali "iformines"... tpfu! > >> >> >> -- >> >> svyt >> >> "911" <911@gmail.com> Wrote in message: > >