Sveiki! Jau pora dienu, kaip namie. Atidirbta kadencijoje "pas prancuzus" 6 savaites, viso gavosi 7. Daugybe idomiu patirciu ir pastebejimu. Puspriekabes teko kaitalioti dazniau, nei kojines... Daugiausiai per diena - 5 kartai (neskaitant persikabinimu prie rampu / teritorijose didelese logistikos imonese ar stambiu tinklu sandeliuose, gamyklose). Teko vykti i (is) Ispanija, Sveicarija, Italija, Austrija, Vokietija. Kaip su tranzito, taip ir su importo/eksporto forminimu Sveicarijos / Prancuzijos / Italijos pasieniuose. Aisku - be jokios isankstines konsultacijos, be niekieno pagalbos, patarimu. Kaip tas aklas kaciukas - visur baksnodamas savo nosimi. Taciau niekur nebuvo jokiu kuriozu ar gaisaties, gelbejo teorines zinios ir kalbu mokejimas. ...... Vienintele ir itin aktyviai / su milziniska iniciatyva man kolegu vairuotoju "perteikta" patirtis - kada, kam ir kur bei kiek parduoti kuro. Kuriuo kadencijos laikotarpiu tai reikia daryti ir kap elgtis, jei iki grizimo namo 'nepavyksta islyguint norma"... Bjauru! ........ "Isbandyti" tuneliai - banalusis Gottard, nuobodus Frejus ir pikantiskas Saint Bernard - pastaruoju vaziuoti ziema butu dar didesnis issukis, ypac vezant sunkius krovinius. Nors ir taip, dirbant su "coilmulde" puspriekabe, stabdziai gaudavo milziniskas apkrovas, net ir nuolat naudojant retarderi. Teko vaziuoti ir garsiuoju "Viaduc de Millau" tiltu Prancuzijoje, kazkaip nevalingai parieciau kojas po savimi, vos uzvaziaves ant tilto... nejaukumas greit atslugo, galejau grozetis zaviais vaizdais, bet pirmas ispudis buvo stulbinantis... Ispanijos, Italijos tiltu/arkadu/serpantinu visuma, bendrai paemus, nepadare nei puses to ispudzio, kuri gavau, pravaziaves prancuzu A75 (E11) keliu. ........ Parasiau prasyma ir esu "isleistas" atostogu iki rugpjucio 08d imtinai. ........ Nuo isidarbinimo, t.y. balandzio 08d, su darbo santykiais susijusiu pajamu gavau "labai daug" - 1000 litu pavedimu i saskaita ir 200,-EUR grynais avansa (kuri ismokejo prancuzai, o ne UAB "V... D..." Iki sekancio pirmadienio vidurdienio, liepos 28d, lauksiu darbo uzmokescio. Nesulaukes - iskart dedu ant stalo pareiskima apie isejima is darbo. Cia "draugiskiausiu" atveju - jei tuo pat metu atsiras ir pinigai. Jei ne - lai kaltina tik save (nes nelabai tikiuosi, kad atsiskaitys, gali tekti kelti ginca oficialiai, "per valdiskus namus")... Stebuklai, deja, nevyksta, o ir pries 5 metus is sios imones, dirbes transpoto vadovu, isejau ne del ambiciju, o del banaliai veluojancio darbo uzmokescio ir susikaupusio isiskolinimo. Vazinedamas Vakaruose susilaukiau keletos labai realiu ir rimtai / patraukliai skambanciu darbo pasiulymu. Kaip is Lietuvos, taip ir is vakarieciu imoniu (labiausiai domino Vokietijos imones, tad, dirbdamas Prancuzijoje, i prancuziskas/belgiskas, Liuksemburgo firmas demesio nekreipiau; turiu 2 vokiskus ir 1 austriska darbo pasiulyma bei keleta lietuvisku). ...... Visiems, kurie is tiesu domina, esu mandagiai pazadejes susisiekti paskutine liepos/pirmaja rugpjucio, t.y. sekancia savaite. Tuomet jau pabendrausime konkreciau. Kadangi tamsta esi pirmasis, kuriam esu viesai pazadejes kreiptis del darbo - pasiskambinsiu antradieni. Bus atslugusi nervine itampa po pirmadienio, pokalbis turetu gautis konkretesnis ir dalykiskesnis. Bet kuriuo atveju - speju, kad ir kaip nemegstu blaskymosi ir kaitaliojimu, kad sekancia savaite turesiu susirasti nauja darba, kur tiek as, tiek darbdavys atitiktume vienas kito lukescius... "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net... > jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 sav. > pinigai neveluoja. > > -- > razumas > >>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message >>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"? >> >> > >