kaip bebutu, vistiek yra dvi puses: administracija ir vairuotojai. Ir visada yra trintis. Tave Audriau atsimenu jau is seniai transporte ir tikrai netikiu kad tai zingsnis i prieki tavo gyvenime. Jau primesk koks 20 metis vadybininkelis aiskins tau kaip vaziuoti, pats to neismanydamas :) Neimsi saliaros - busi nemegiamas tarp vairuotoju. Tik laikas parodys ar teisingas tavo sprendimas. -- razumas "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message news:lhc2js$pdo$1@trimpas.omnitel.net... > Gerai. Be pykciu. Apie reikala. > "Zalio jaunimo" kategorijai, gal ir optimistiskai, bet saves nepriskiriu. > Ne del amziaus, o del patirties. > Darbas sunkiasvore z.u. technika, tampant kad ir Case Maxum traktorium > priekabas su 16-18 tonu grudu, darbas javu kombainu, prikabinamais > sakniavaisiu kombainais, ekskavatoriumi - irgi didziule patirtis. > Ypac - kai dirbi ne asfaltuotose aikstelese, o dirbamuose laukuose su > ivairaus laipsnio nuolydziais, esant vos ne nuliniam sukibimui ant slapio > paslijusio dirvozemio ir pan. Darbas sakiniu krautuvu, tvirtinimo dirzu > metymas - irgi ieina i sia patirti. Aisku - as jau penkerius metus, nuo > 2009-uju vasaros, nebeturejau panasios praktikos, bet siokie tokie > igudziai - lieka. Patikek - vaziuot siauromis knibzdanciomis Danijos > kurortinio miestelio gatvelemis su 2,80 - 3,60m plocio transportineje > padetyje kultivatorium, purkstuvu ar nuo asies atgal styranciu per 5 > metrus 7 korpusu plugu - irgi nebloga patirtis. Taip pat dar begale > kitokiu, z.u.technikos sriciai budingu patirciu. > Toliau - zalias jaunimas ateina vos pramokes sukiot vaira ir, duokdie, jei > teko - kazka is nuogirdu apie dokumentacija, istatymines bazes, > reglamentus, konvencijas ir pan. Geriausiu atveju jie apie tai tik > girdejo. Kol tai taps ziniomis, padedanciomis formuoti teisingus > profesinius igudzius - praeis daug laiko, o daznas ir iki pensijos > neperpranta, "kam jam sita biliberda". > Tai cia - trinantis po Lietuva, nesusiduriant su TIR muitiniu tranzitu ar > uzsienio kalbu poreikiu. Budavo dienu, kai, atlikdamas einamasias > uzduotis, per diena dar po 5-8 Carnet TIR uzpildydavau, su 2-10 muitiniu > kodu kiekviename, iskaitant ir visa paketa pridedamu dokumentu ala packing > list'ai, vertimai, paaiskinimai, detalios specifikacijos. Nekalbant jau > apie elementariu vietinio vezimo vaztarasciu ar CMR pildyma, kurie man > atrodo juokingi del turimos patirties, o jaunimui - sukelia galvos > skausma. > O kur dar kad ir teorines, bet zinios apie uzsienio saliu fiskalines > rinkliavas, eismo ribojimus, galu gale - to paties darbo ir poilsio rezimo > zinios ir gebejimas teisingai paskirstyti ir kontroliuoti savo laika. > Tai tiek greitu pavirsutinisku pastebejimu. > Praktika parodys - siandien popiet sudaryta darbo sutartis (be jokiu > ipareigojimu isdirbti nustatyta laika, jokiu vekseliu ar kitokiu panasaus > stiliaus ipareigojimu /saugikliu). > Sia savaite susiruosiu, apsitvarkau namuose, o pirmadieni - jau prie > vairo. Tada ir bus aiskiau. > > > "magnus_dux" <tomas@NOSPAMpurniskes.lt> wrote in message > news:lhbf6d$8hj$1@trimpas.omnitel.net... >> Nesuprantu kam pykti, eina pas mus jaunimas tik baiges mokslus, aisku >> kazkiek atkrenta, bet didzioji dalis lieka. Bet uztat po to iskart galima >> viena bet kur siusti ir vaziuoja, ir problemu nebuna. Del pinigu aisku as >> tiksliai nezinau 100proc. gal ipareigoja dirbti kazkiek laiko, jei >> anksciau iseisi reiks grazinti kazkokia suma pinigu. >> On 2014.03.31 10:32, Audrius wrote: >>> Savo tevui tokius pasiulymus dalink, beviltiskas protinguoli (bet tik po >>> to, >>> kai rasyt ismoksi)! >>> >>> "magnus_dux" <tomas@NOSPAMpurniskes.lt> wrote in message >>> news:lhb2a2$rjm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu galiu pasiult 3men kieme mokymai uz kuriuos po to reiks susimoketi. >>>> T.p. tuo metu su vairuotoju instruktoriu pora reisiu i EU ir RUS. Po to >>>> egzaminas, ir jei viskas tvarkoje tampo pilnateisiu vairuotoju. >>> >>> >> > >