Klientu niekada nebuna perdaug... Pasiskaiciavo, kad dirbt ant saves su esamais klientais - sudas gaunas, kitu surast neiseina, tai gal tokiu budu pavyks... "911" <911@gmail.com> wrote in message news:llv4fv$49u$1@trimpas.omnitel.net... > jei vadovu 'budamas; nenupiso klientu tai vadyla budamas tuo labiau > nenupis ;) > tik siaip labai idomi karjera.. ;) > > > "FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message > news:llv28p$23h$1@trimpas.omnitel.net... >> Man tai sitas zmogus kaip vairuotojui per daug protingas... Galimai, >> tokiu >> budu klientu paieska bandys uzsiimt... >> >> "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message >> news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net... >>> jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 >>> sav. >>> pinigai neveluoja. >>> >>> -- >>> razumas >>> >>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message >>> news:llte6b$8al$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pirmuju pusantro menesio reziume: >>>> 1. Isidarbinau imoneje, kurioje esu praejes kelia nuo ekspeditoriaus >>>> iki >>>> transporto vadovo. Kodel cia? Todel, kad vieninteliai nesiule jokiu >>>> vekseliu, jokiu isipareigojimu atidirbti tam tikra laikotarpi ir, man >>>> svarbiausia, - issyk dave dirbt paciam, o ne su "patyrusiu vairuotoju" >>>> dviese. >>>> 2. Pirmuju dienu pasitasymas po teritorija, miesta ir apylinkes, >>>> puspriekabiu tempimas i remzona ant duobiu ir atgal, kiti panasus >>>> darbai. >>>> Vilkiku Scania, kategorija EURO 0. 1998 metu... Dave realios naudos, >>>> kad >>>> ir pavirsutiniskai, bet susipazistant su technika, pajauciant >>>> gabaritus, >>>> mokantis isnaudoti erdve manevruojant. >>>> 3. Persedimas i Iveco EURO 3. Komandiruote po Lietuva, dvi >>>> komandiruotes >>>> i Latvija. Gedimai elektros sistemoje, remontas savo jegomis "ant >>>> kelio". >>>> Gera pirmine patirtis pakrovimu / iskrovimu vietose, stumdymai prie >>>> rampu, uz / nutentavimas, "stojkiu" isiminejimas, dirzavimas. >>>> 4. Persedimas i Scania EURO 4, pusautomatis, 480ag, pati auksciausia >>>> kabina, tvarkingai veikiantis saldytuvas. Minusas - neveikiantis >>>> kondicionierius. Komandiruote i Vokietija / Olandija. Nuostabu - >>>> atsiduriau Vokietijoje ne kaip turistas po 1999-uju pirmasyk. Vos >>>> asaros >>>> neisspaude mano taip kadaise pamegta vokiska darbo kultura ir tvarka. >>>> Atgalinis krovinys - ADR is Olandijos. 2 dienos voliojimosi parkinge >>>> (neskaitant savaitgalio), belaukiant, kol suruos krovini. Olandiski >>>> parkingai pasirode bjaurus, o paslaugu juose kainos - per aukstos. >>>> 5. Su ta pacia Scania komandiruote i Vokietija / Liuksemburga. Vel 2 >>>> dienos (neskaitant savaitgalio) voliojimosi parkinge. >>>> 6. Nuo pat pirmo isvaziavimo i reisa po Lietuva - kasdienis saves >>>> tramdymas, kad, grizes i kontora, neivairuot i kupra vadybininkui uz >>>> nuolatines klaidas, nutylejimus, "lengva" mela. >>>> 7. Gal rytoj, bet greiciausiai - poryt jau turiu isvykt i savo pirmaja >>>> 6-iu savaiciu "kadencija"... Nekantraudamas laukiu, kol galesiu >>>> startuot. >>>> Krovini jau turiu puspriekabeje (pagaliau gavau "uzuolaida" su armuotu >>>> tentu, nebereikes kiekvienasyk karstytis, ardyti, surinkineti ir kitaip >>>> 3,14stis, tampant "maisa". Tikiuosi, kad rytoj sutvarkys >>>> kondicionieriu... >>>> 8. Vogt neismokau. Del to nudziuginau is manes Iveco peremusi >>>> vairuotoja - visi "veza" kuro normas 35-36/100, kai kurie iki 35/100, >>>> mano gi pati didziausia tesieke 31,5/100, tad masina gavo su solidziu >>>> likuciu, nes, kad neskandint "vairo broliu", irgi truputeli padidinau >>>> ta >>>> kuro norma ataskaitose. Su Scania irgi abusyk gavau ARIS tinklo >>>> Lenkijos >>>> degaliniu operatoriu pasiulymus parduoti tiesiog jiems "sutaupyta" >>>> degalu >>>> pertekliu... >>>> 9. Iki siol - nei cento darbo uzmokescio... Panasiai to ir tikejausi, >>>> kad >>>> teks 2-3 menesius atidirbti "is savu resursu". Na, banko korta jau >>>> padare >>>> pirmam reisui, bet kol kas dar nenaglejau, nusiimdamas sau, o ir paros >>>> limitas vaikiskas... Tikiuosi, kad susiprotes ir neteks sukt galva, "ka >>>> cia sumachinavus, kad savo uzdirbtus atgavus"... Padirbesiu tas 6 >>>> savaiteles, gal tam laikui ir "ikris" pinigeliai... Jei ne - tyliai ir >>>> ramiai nedelsdamas ieakosiuosi imones, kurioje galima ne tik dirbti, >>>> bet >>>> ir uzsidirbti. Tikiuosi, kad su siokia tokia patirtimi jau nebe taip >>>> atsargiai bus i mane ziurima, pavyks rasti ka nors tinkama... >>>> 10. Del minties " pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus skaudes, >>>> bet reik pakentet." - paatvirausiu (galbut) kiek veliau...visas sis >>>> gyvenimo budo keitimas tam ir darytas, kad ... >>>> >>>> >>>> >>>> "Kauno Budulis" <wacher_@takas.lt> wrote in message >>>> news:lhsbeu$8oj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus >>>>> skaudes, bet reik pakentet. >>>>> yra lietuvisku spynagryzu kurie idarbina vairuotojus, situ venk kaip >>>>> velnias kryziaus. >>>>> po to ziurekis darbo pas danus, svedus. >>>>> siai dienai 13,6m uzuolaidos vairui mokama 70eur/kalendorine para (per >>>>> LT imone dirbant) >>>>> dlinnomieru neduos be 3 metu darbo pas juos. >>>>> apie ADR ar backas adr'ines pamirsk... ten ir savu tam uztenka. >>>>> deja, deja mes treciarusiai. >>>>> >>>>> gavosi gyvenime taip kad dabar sedziu uz savos vairo ir po >>>>> ~3500-4500km >>>>> i savaite sukt >>>>> turiu kad kazka uzdirbt. >>>>> nera lengva, bet LT pedikam neparsiduodu. >>>>> >>>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message >>>>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"? >>>> >>>> >>> >>> >>