Tema: Re: Gal kam zalio vairuotojo?
Autorius: FwsA
Data: 2014-05-26 13:22:37
Klientu niekada nebuna perdaug... Pasiskaiciavo, kad dirbt ant saves su 
esamais klientais - sudas gaunas, kitu surast neiseina, tai gal tokiu budu 
pavyks...



"911" <911@gmail.com> wrote in message 
news:llv4fv$49u$1@trimpas.omnitel.net...
> jei vadovu 'budamas; nenupiso klientu tai vadyla budamas tuo labiau 
> nenupis ;)
> tik siaip labai idomi karjera.. ;)
>
>
> "FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message 
> news:llv28p$23h$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man tai sitas zmogus kaip vairuotojui per daug protingas... Galimai, 
>> tokiu
>> budu klientu paieska bandys uzsiimt...
>>
>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message
>> news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 
>>> sav.
>>> pinigai neveluoja.
>>>
>>> -- 
>>> razumas
>>>
>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message
>>> news:llte6b$8al$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pirmuju pusantro menesio reziume:
>>>> 1. Isidarbinau imoneje, kurioje esu praejes kelia nuo ekspeditoriaus 
>>>> iki
>>>> transporto vadovo. Kodel cia? Todel, kad vieninteliai nesiule jokiu
>>>> vekseliu, jokiu isipareigojimu atidirbti tam tikra laikotarpi ir, man
>>>> svarbiausia, - issyk dave dirbt paciam, o ne su "patyrusiu vairuotoju"
>>>> dviese.
>>>> 2. Pirmuju dienu pasitasymas po teritorija, miesta ir apylinkes,
>>>> puspriekabiu tempimas i remzona ant duobiu ir atgal, kiti panasus 
>>>> darbai.
>>>> Vilkiku Scania, kategorija EURO 0. 1998 metu... Dave realios naudos, 
>>>> kad
>>>> ir pavirsutiniskai, bet susipazistant su technika, pajauciant 
>>>> gabaritus,
>>>> mokantis isnaudoti erdve manevruojant.
>>>> 3. Persedimas i Iveco EURO 3. Komandiruote po Lietuva, dvi 
>>>> komandiruotes
>>>> i Latvija. Gedimai elektros sistemoje, remontas savo jegomis "ant 
>>>> kelio".
>>>> Gera pirmine patirtis pakrovimu / iskrovimu vietose, stumdymai prie
>>>> rampu, uz / nutentavimas, "stojkiu" isiminejimas, dirzavimas.
>>>> 4. Persedimas i Scania EURO 4, pusautomatis, 480ag, pati auksciausia
>>>> kabina, tvarkingai veikiantis saldytuvas. Minusas - neveikiantis
>>>> kondicionierius. Komandiruote i Vokietija / Olandija. Nuostabu -
>>>> atsiduriau Vokietijoje ne kaip turistas po 1999-uju pirmasyk. Vos 
>>>> asaros
>>>> neisspaude mano taip kadaise pamegta vokiska darbo kultura ir tvarka.
>>>> Atgalinis krovinys - ADR is Olandijos. 2 dienos voliojimosi parkinge
>>>> (neskaitant savaitgalio), belaukiant, kol suruos krovini. Olandiski
>>>> parkingai pasirode bjaurus, o paslaugu juose kainos - per aukstos.
>>>> 5. Su ta pacia Scania komandiruote i Vokietija / Liuksemburga. Vel 2
>>>> dienos (neskaitant savaitgalio) voliojimosi parkinge.
>>>> 6. Nuo pat pirmo isvaziavimo i reisa po Lietuva - kasdienis saves
>>>> tramdymas, kad, grizes i kontora, neivairuot i kupra vadybininkui uz
>>>> nuolatines klaidas, nutylejimus, "lengva" mela.
>>>> 7. Gal rytoj, bet greiciausiai - poryt jau turiu isvykt i savo pirmaja
>>>> 6-iu savaiciu "kadencija"... Nekantraudamas laukiu, kol galesiu 
>>>> startuot.
>>>> Krovini jau turiu puspriekabeje (pagaliau gavau "uzuolaida" su armuotu
>>>> tentu, nebereikes kiekvienasyk karstytis, ardyti, surinkineti ir kitaip
>>>> 3,14stis, tampant "maisa". Tikiuosi, kad rytoj sutvarkys
>>>> kondicionieriu...
>>>> 8. Vogt neismokau. Del to nudziuginau is manes Iveco peremusi
>>>> vairuotoja - visi "veza" kuro normas 35-36/100, kai kurie iki 35/100,
>>>> mano gi pati didziausia tesieke 31,5/100, tad masina gavo su solidziu
>>>> likuciu, nes, kad neskandint "vairo broliu", irgi truputeli padidinau 
>>>> ta
>>>> kuro norma ataskaitose. Su Scania irgi abusyk gavau ARIS tinklo 
>>>> Lenkijos
>>>> degaliniu operatoriu pasiulymus parduoti tiesiog jiems "sutaupyta" 
>>>> degalu
>>>> pertekliu...
>>>> 9. Iki siol - nei cento darbo uzmokescio... Panasiai to ir tikejausi, 
>>>> kad
>>>> teks 2-3 menesius atidirbti "is savu resursu". Na, banko korta jau 
>>>> padare
>>>> pirmam reisui, bet kol kas dar nenaglejau, nusiimdamas sau, o ir paros
>>>> limitas vaikiskas... Tikiuosi, kad susiprotes ir neteks sukt galva, "ka
>>>> cia sumachinavus, kad savo uzdirbtus atgavus"...  Padirbesiu tas 6
>>>> savaiteles, gal tam laikui ir "ikris" pinigeliai... Jei ne - tyliai ir
>>>> ramiai nedelsdamas ieakosiuosi imones, kurioje galima ne tik dirbti, 
>>>> bet
>>>> ir uzsidirbti. Tikiuosi, kad su siokia tokia patirtimi jau nebe taip
>>>> atsargiai bus i mane ziurima, pavyks rasti ka nors tinkama...
>>>> 10. Del minties " pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus skaudes,
>>>> bet reik pakentet." - paatvirausiu (galbut) kiek veliau...visas sis
>>>> gyvenimo budo keitimas tam ir darytas, kad ...
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Kauno Budulis" <wacher_@takas.lt> wrote in message
>>>> news:lhsbeu$8oj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus
>>>>> skaudes, bet reik pakentet.
>>>>> yra lietuvisku spynagryzu kurie idarbina vairuotojus, situ venk kaip
>>>>> velnias kryziaus.
>>>>> po to ziurekis darbo pas danus, svedus.
>>>>> siai dienai 13,6m uzuolaidos vairui mokama 70eur/kalendorine para (per
>>>>> LT imone dirbant)
>>>>> dlinnomieru neduos be 3 metu darbo pas juos.
>>>>> apie ADR ar backas adr'ines pamirsk... ten ir savu tam uztenka.
>>>>> deja, deja mes treciarusiai.
>>>>>
>>>>> gavosi gyvenime taip kad dabar sedziu uz savos vairo ir po 
>>>>> ~3500-4500km
>>>>> i savaite sukt
>>>>> turiu kad kazka uzdirbt.
>>>>> nera lengva, bet LT pedikam neparsiduodu.
>>>>>
>>>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message
>>>>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Sveiki,
>>>>>>
>>>>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"?
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>