Tema: Re: Gal kam zalio vairuotojo?
Autorius: 911
Data: 2014-05-26 13:54:44
transporte gyvoj kontoroj uztenka to darbo visiem..

"FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message news:llv4ld$4ed$1@trimpas.omnitel.net...
> Klientu niekada nebuna perdaug... Pasiskaiciavo, kad dirbt ant saves su 
> esamais klientais - sudas gaunas, kitu surast neiseina, tai gal tokiu budu 
> pavyks...
> 
> 
> 
> "911" <911@gmail.com> wrote in message 
> news:llv4fv$49u$1@trimpas.omnitel.net...
>> jei vadovu 'budamas; nenupiso klientu tai vadyla budamas tuo labiau 
>> nenupis ;)
>> tik siaip labai idomi karjera.. ;)
>>
>>
>> "FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message 
>> news:llv28p$23h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Man tai sitas zmogus kaip vairuotojui per daug protingas... Galimai, 
>>> tokiu
>>> budu klientu paieska bandys uzsiimt...
>>>
>>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message
>>> news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 
>>>> sav.
>>>> pinigai neveluoja.
>>>>
>>>> -- 
>>>> razumas
>>>>
>>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message
>>>> news:llte6b$8al$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Pirmuju pusantro menesio reziume:
>>>>> 1. Isidarbinau imoneje, kurioje esu praejes kelia nuo ekspeditoriaus 
>>>>> iki
>>>>> transporto vadovo. Kodel cia? Todel, kad vieninteliai nesiule jokiu
>>>>> vekseliu, jokiu isipareigojimu atidirbti tam tikra laikotarpi ir, man
>>>>> svarbiausia, - issyk dave dirbt paciam, o ne su "patyrusiu vairuotoju"
>>>>> dviese.
>>>>> 2. Pirmuju dienu pasitasymas po teritorija, miesta ir apylinkes,
>>>>> puspriekabiu tempimas i remzona ant duobiu ir atgal, kiti panasus 
>>>>> darbai.
>>>>> Vilkiku Scania, kategorija EURO 0. 1998 metu... Dave realios naudos, 
>>>>> kad
>>>>> ir pavirsutiniskai, bet susipazistant su technika, pajauciant 
>>>>> gabaritus,
>>>>> mokantis isnaudoti erdve manevruojant.
>>>>> 3. Persedimas i Iveco EURO 3. Komandiruote po Lietuva, dvi 
>>>>> komandiruotes
>>>>> i Latvija. Gedimai elektros sistemoje, remontas savo jegomis "ant 
>>>>> kelio".
>>>>> Gera pirmine patirtis pakrovimu / iskrovimu vietose, stumdymai prie
>>>>> rampu, uz / nutentavimas, "stojkiu" isiminejimas, dirzavimas.
>>>>> 4. Persedimas i Scania EURO 4, pusautomatis, 480ag, pati auksciausia
>>>>> kabina, tvarkingai veikiantis saldytuvas. Minusas - neveikiantis
>>>>> kondicionierius. Komandiruote i Vokietija / Olandija. Nuostabu -
>>>>> atsiduriau Vokietijoje ne kaip turistas po 1999-uju pirmasyk. Vos 
>>>>> asaros
>>>>> neisspaude mano taip kadaise pamegta vokiska darbo kultura ir tvarka.
>>>>> Atgalinis krovinys - ADR is Olandijos. 2 dienos voliojimosi parkinge
>>>>> (neskaitant savaitgalio), belaukiant, kol suruos krovini. Olandiski
>>>>> parkingai pasirode bjaurus, o paslaugu juose kainos - per aukstos.
>>>>> 5. Su ta pacia Scania komandiruote i Vokietija / Liuksemburga. Vel 2
>>>>> dienos (neskaitant savaitgalio) voliojimosi parkinge.
>>>>> 6. Nuo pat pirmo isvaziavimo i reisa po Lietuva - kasdienis saves
>>>>> tramdymas, kad, grizes i kontora, neivairuot i kupra vadybininkui uz
>>>>> nuolatines klaidas, nutylejimus, "lengva" mela.
>>>>> 7. Gal rytoj, bet greiciausiai - poryt jau turiu isvykt i savo pirmaja
>>>>> 6-iu savaiciu "kadencija"... Nekantraudamas laukiu, kol galesiu 
>>>>> startuot.
>>>>> Krovini jau turiu puspriekabeje (pagaliau gavau "uzuolaida" su armuotu
>>>>> tentu, nebereikes kiekvienasyk karstytis, ardyti, surinkineti ir kitaip
>>>>> 3,14stis, tampant "maisa". Tikiuosi, kad rytoj sutvarkys
>>>>> kondicionieriu...
>>>>> 8. Vogt neismokau. Del to nudziuginau is manes Iveco peremusi
>>>>> vairuotoja - visi "veza" kuro normas 35-36/100, kai kurie iki 35/100,
>>>>> mano gi pati didziausia tesieke 31,5/100, tad masina gavo su solidziu
>>>>> likuciu, nes, kad neskandint "vairo broliu", irgi truputeli padidinau 
>>>>> ta
>>>>> kuro norma ataskaitose. Su Scania irgi abusyk gavau ARIS tinklo 
>>>>> Lenkijos
>>>>> degaliniu operatoriu pasiulymus parduoti tiesiog jiems "sutaupyta" 
>>>>> degalu
>>>>> pertekliu...
>>>>> 9. Iki siol - nei cento darbo uzmokescio... Panasiai to ir tikejausi, 
>>>>> kad
>>>>> teks 2-3 menesius atidirbti "is savu resursu". Na, banko korta jau 
>>>>> padare
>>>>> pirmam reisui, bet kol kas dar nenaglejau, nusiimdamas sau, o ir paros
>>>>> limitas vaikiskas... Tikiuosi, kad susiprotes ir neteks sukt galva, "ka
>>>>> cia sumachinavus, kad savo uzdirbtus atgavus"...  Padirbesiu tas 6
>>>>> savaiteles, gal tam laikui ir "ikris" pinigeliai... Jei ne - tyliai ir
>>>>> ramiai nedelsdamas ieakosiuosi imones, kurioje galima ne tik dirbti, 
>>>>> bet
>>>>> ir uzsidirbti. Tikiuosi, kad su siokia tokia patirtimi jau nebe taip
>>>>> atsargiai bus i mane ziurima, pavyks rasti ka nors tinkama...
>>>>> 10. Del minties " pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus skaudes,
>>>>> bet reik pakentet." - paatvirausiu (galbut) kiek veliau...visas sis
>>>>> gyvenimo budo keitimas tam ir darytas, kad ...
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Kauno Budulis" <wacher_@takas.lt> wrote in message
>>>>> news:lhsbeu$8oj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus
>>>>>> skaudes, bet reik pakentet.
>>>>>> yra lietuvisku spynagryzu kurie idarbina vairuotojus, situ venk kaip
>>>>>> velnias kryziaus.
>>>>>> po to ziurekis darbo pas danus, svedus.
>>>>>> siai dienai 13,6m uzuolaidos vairui mokama 70eur/kalendorine para (per
>>>>>> LT imone dirbant)
>>>>>> dlinnomieru neduos be 3 metu darbo pas juos.
>>>>>> apie ADR ar backas adr'ines pamirsk... ten ir savu tam uztenka.
>>>>>> deja, deja mes treciarusiai.
>>>>>>
>>>>>> gavosi gyvenime taip kad dabar sedziu uz savos vairo ir po 
>>>>>> ~3500-4500km
>>>>>> i savaite sukt
>>>>>> turiu kad kazka uzdirbt.
>>>>>> nera lengva, bet LT pedikam neparsiduodu.
>>>>>>
>>>>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message
>>>>>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>
>>>>>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"?
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>> 
>