transporte gyvoj kontoroj uztenka to darbo visiem.. "FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message news:llv4ld$4ed$1@trimpas.omnitel.net... > Klientu niekada nebuna perdaug... Pasiskaiciavo, kad dirbt ant saves su > esamais klientais - sudas gaunas, kitu surast neiseina, tai gal tokiu budu > pavyks... > > > > "911" <911@gmail.com> wrote in message > news:llv4fv$49u$1@trimpas.omnitel.net... >> jei vadovu 'budamas; nenupiso klientu tai vadyla budamas tuo labiau >> nenupis ;) >> tik siaip labai idomi karjera.. ;) >> >> >> "FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message >> news:llv28p$23h$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man tai sitas zmogus kaip vairuotojui per daug protingas... Galimai, >>> tokiu >>> budu klientu paieska bandys uzsiimt... >>> >>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message >>> news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 >>>> sav. >>>> pinigai neveluoja. >>>> >>>> -- >>>> razumas >>>> >>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message >>>> news:llte6b$8al$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pirmuju pusantro menesio reziume: >>>>> 1. Isidarbinau imoneje, kurioje esu praejes kelia nuo ekspeditoriaus >>>>> iki >>>>> transporto vadovo. Kodel cia? Todel, kad vieninteliai nesiule jokiu >>>>> vekseliu, jokiu isipareigojimu atidirbti tam tikra laikotarpi ir, man >>>>> svarbiausia, - issyk dave dirbt paciam, o ne su "patyrusiu vairuotoju" >>>>> dviese. >>>>> 2. Pirmuju dienu pasitasymas po teritorija, miesta ir apylinkes, >>>>> puspriekabiu tempimas i remzona ant duobiu ir atgal, kiti panasus >>>>> darbai. >>>>> Vilkiku Scania, kategorija EURO 0. 1998 metu... Dave realios naudos, >>>>> kad >>>>> ir pavirsutiniskai, bet susipazistant su technika, pajauciant >>>>> gabaritus, >>>>> mokantis isnaudoti erdve manevruojant. >>>>> 3. Persedimas i Iveco EURO 3. Komandiruote po Lietuva, dvi >>>>> komandiruotes >>>>> i Latvija. Gedimai elektros sistemoje, remontas savo jegomis "ant >>>>> kelio". >>>>> Gera pirmine patirtis pakrovimu / iskrovimu vietose, stumdymai prie >>>>> rampu, uz / nutentavimas, "stojkiu" isiminejimas, dirzavimas. >>>>> 4. Persedimas i Scania EURO 4, pusautomatis, 480ag, pati auksciausia >>>>> kabina, tvarkingai veikiantis saldytuvas. Minusas - neveikiantis >>>>> kondicionierius. Komandiruote i Vokietija / Olandija. Nuostabu - >>>>> atsiduriau Vokietijoje ne kaip turistas po 1999-uju pirmasyk. Vos >>>>> asaros >>>>> neisspaude mano taip kadaise pamegta vokiska darbo kultura ir tvarka. >>>>> Atgalinis krovinys - ADR is Olandijos. 2 dienos voliojimosi parkinge >>>>> (neskaitant savaitgalio), belaukiant, kol suruos krovini. Olandiski >>>>> parkingai pasirode bjaurus, o paslaugu juose kainos - per aukstos. >>>>> 5. Su ta pacia Scania komandiruote i Vokietija / Liuksemburga. Vel 2 >>>>> dienos (neskaitant savaitgalio) voliojimosi parkinge. >>>>> 6. Nuo pat pirmo isvaziavimo i reisa po Lietuva - kasdienis saves >>>>> tramdymas, kad, grizes i kontora, neivairuot i kupra vadybininkui uz >>>>> nuolatines klaidas, nutylejimus, "lengva" mela. >>>>> 7. Gal rytoj, bet greiciausiai - poryt jau turiu isvykt i savo pirmaja >>>>> 6-iu savaiciu "kadencija"... Nekantraudamas laukiu, kol galesiu >>>>> startuot. >>>>> Krovini jau turiu puspriekabeje (pagaliau gavau "uzuolaida" su armuotu >>>>> tentu, nebereikes kiekvienasyk karstytis, ardyti, surinkineti ir kitaip >>>>> 3,14stis, tampant "maisa". Tikiuosi, kad rytoj sutvarkys >>>>> kondicionieriu... >>>>> 8. Vogt neismokau. Del to nudziuginau is manes Iveco peremusi >>>>> vairuotoja - visi "veza" kuro normas 35-36/100, kai kurie iki 35/100, >>>>> mano gi pati didziausia tesieke 31,5/100, tad masina gavo su solidziu >>>>> likuciu, nes, kad neskandint "vairo broliu", irgi truputeli padidinau >>>>> ta >>>>> kuro norma ataskaitose. Su Scania irgi abusyk gavau ARIS tinklo >>>>> Lenkijos >>>>> degaliniu operatoriu pasiulymus parduoti tiesiog jiems "sutaupyta" >>>>> degalu >>>>> pertekliu... >>>>> 9. Iki siol - nei cento darbo uzmokescio... Panasiai to ir tikejausi, >>>>> kad >>>>> teks 2-3 menesius atidirbti "is savu resursu". Na, banko korta jau >>>>> padare >>>>> pirmam reisui, bet kol kas dar nenaglejau, nusiimdamas sau, o ir paros >>>>> limitas vaikiskas... Tikiuosi, kad susiprotes ir neteks sukt galva, "ka >>>>> cia sumachinavus, kad savo uzdirbtus atgavus"... Padirbesiu tas 6 >>>>> savaiteles, gal tam laikui ir "ikris" pinigeliai... Jei ne - tyliai ir >>>>> ramiai nedelsdamas ieakosiuosi imones, kurioje galima ne tik dirbti, >>>>> bet >>>>> ir uzsidirbti. Tikiuosi, kad su siokia tokia patirtimi jau nebe taip >>>>> atsargiai bus i mane ziurima, pavyks rasti ka nors tinkama... >>>>> 10. Del minties " pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus skaudes, >>>>> bet reik pakentet." - paatvirausiu (galbut) kiek veliau...visas sis >>>>> gyvenimo budo keitimas tam ir darytas, kad ... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Kauno Budulis" <wacher_@takas.lt> wrote in message >>>>> news:lhsbeu$8oj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus >>>>>> skaudes, bet reik pakentet. >>>>>> yra lietuvisku spynagryzu kurie idarbina vairuotojus, situ venk kaip >>>>>> velnias kryziaus. >>>>>> po to ziurekis darbo pas danus, svedus. >>>>>> siai dienai 13,6m uzuolaidos vairui mokama 70eur/kalendorine para (per >>>>>> LT imone dirbant) >>>>>> dlinnomieru neduos be 3 metu darbo pas juos. >>>>>> apie ADR ar backas adr'ines pamirsk... ten ir savu tam uztenka. >>>>>> deja, deja mes treciarusiai. >>>>>> >>>>>> gavosi gyvenime taip kad dabar sedziu uz savos vairo ir po >>>>>> ~3500-4500km >>>>>> i savaite sukt >>>>>> turiu kad kazka uzdirbt. >>>>>> nera lengva, bet LT pedikam neparsiduodu. >>>>>> >>>>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message >>>>>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki, >>>>>>> >>>>>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"? >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >