cia siaip naivumu trenkia, ar tu tiesiog galvoji kad taip nesiseka? Kurmis "Audrius" <balaisis@micronet.lt> parašė naujienų news:llvnri$k2r$1@trimpas.omnitel.net... > Ka tik grizau namo, apsitvarkes technika. Dar reikia spet zole kaime > nusipjaut siandien, laukiu, kol saule kiek zemiau pasiridens... > Visus popierius jau pasiemiau, rytoj ryte - i "kadencija", sukandes > dantis, vien tik tam, kad igyt tos patirties daugiau, nes kazkada, > darbinantis, zadetieji xx EUR/ dienai staiga tapo niekingai mazai > (nesiekia 0,40 Lt) litais / uz kilometra. Ivertinus, kad reisai "ratais" > su nedideliu kilometrazu ir apsidraudeliskais pristatymo terminais - teks > dar ir iskrovimu belaukiant kiekviena reisapo pusdieni-diena voliotis > parkinguose. > Todel dabar jau tikrai zinau, kad cia neliksiu, ieskosiuosi tu, kurie > ivertina sazininga darba ir uz ji sumoka. > Grisiu liepos vidury. Paskambinsiu, aptarsime detaliau. Dekoju uz > pasiulyma. > Visiems grazios vasaros! > > "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message > news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net... >> jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 sav. >> pinigai neveluoja. >> >> -- >> razumas >> >> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message >> news:llte6b$8al$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pirmuju pusantro menesio reziume: >>> 1. Isidarbinau imoneje, kurioje esu praejes kelia nuo ekspeditoriaus iki >>> transporto vadovo. Kodel cia? Todel, kad vieninteliai nesiule jokiu >>> vekseliu, jokiu isipareigojimu atidirbti tam tikra laikotarpi ir, man >>> svarbiausia, - issyk dave dirbt paciam, o ne su "patyrusiu vairuotoju" >>> dviese. >>> 2. Pirmuju dienu pasitasymas po teritorija, miesta ir apylinkes, >>> puspriekabiu tempimas i remzona ant duobiu ir atgal, kiti panasus >>> darbai. Vilkiku Scania, kategorija EURO 0. 1998 metu... Dave realios >>> naudos, kad ir pavirsutiniskai, bet susipazistant su technika, >>> pajauciant gabaritus, mokantis isnaudoti erdve manevruojant. >>> 3. Persedimas i Iveco EURO 3. Komandiruote po Lietuva, dvi komandiruotes >>> i Latvija. Gedimai elektros sistemoje, remontas savo jegomis "ant >>> kelio". Gera pirmine patirtis pakrovimu / iskrovimu vietose, stumdymai >>> prie rampu, uz / nutentavimas, "stojkiu" isiminejimas, dirzavimas. >>> 4. Persedimas i Scania EURO 4, pusautomatis, 480ag, pati auksciausia >>> kabina, tvarkingai veikiantis saldytuvas. Minusas - neveikiantis >>> kondicionierius. Komandiruote i Vokietija / Olandija. Nuostabu - >>> atsiduriau Vokietijoje ne kaip turistas po 1999-uju pirmasyk. Vos asaros >>> neisspaude mano taip kadaise pamegta vokiska darbo kultura ir tvarka. >>> Atgalinis krovinys - ADR is Olandijos. 2 dienos voliojimosi parkinge >>> (neskaitant savaitgalio), belaukiant, kol suruos krovini. Olandiski >>> parkingai pasirode bjaurus, o paslaugu juose kainos - per aukstos. >>> 5. Su ta pacia Scania komandiruote i Vokietija / Liuksemburga. Vel 2 >>> dienos (neskaitant savaitgalio) voliojimosi parkinge. >>> 6. Nuo pat pirmo isvaziavimo i reisa po Lietuva - kasdienis saves >>> tramdymas, kad, grizes i kontora, neivairuot i kupra vadybininkui uz >>> nuolatines klaidas, nutylejimus, "lengva" mela. >>> 7. Gal rytoj, bet greiciausiai - poryt jau turiu isvykt i savo pirmaja >>> 6-iu savaiciu "kadencija"... Nekantraudamas laukiu, kol galesiu >>> startuot. Krovini jau turiu puspriekabeje (pagaliau gavau "uzuolaida" su >>> armuotu tentu, nebereikes kiekvienasyk karstytis, ardyti, surinkineti ir >>> kitaip 3,14stis, tampant "maisa". Tikiuosi, kad rytoj sutvarkys >>> kondicionieriu... >>> 8. Vogt neismokau. Del to nudziuginau is manes Iveco peremusi >>> vairuotoja - visi "veza" kuro normas 35-36/100, kai kurie iki 35/100, >>> mano gi pati didziausia tesieke 31,5/100, tad masina gavo su solidziu >>> likuciu, nes, kad neskandint "vairo broliu", irgi truputeli padidinau ta >>> kuro norma ataskaitose. Su Scania irgi abusyk gavau ARIS tinklo Lenkijos >>> degaliniu operatoriu pasiulymus parduoti tiesiog jiems "sutaupyta" >>> degalu pertekliu... >>> 9. Iki siol - nei cento darbo uzmokescio... Panasiai to ir tikejausi, >>> kad teks 2-3 menesius atidirbti "is savu resursu". Na, banko korta jau >>> padare pirmam reisui, bet kol kas dar nenaglejau, nusiimdamas sau, o ir >>> paros limitas vaikiskas... Tikiuosi, kad susiprotes ir neteks sukt >>> galva, "ka cia sumachinavus, kad savo uzdirbtus atgavus"... Padirbesiu >>> tas 6 savaiteles, gal tam laikui ir "ikris" pinigeliai... Jei ne - >>> tyliai ir ramiai nedelsdamas ieakosiuosi imones, kurioje galima ne tik >>> dirbti, bet ir uzsidirbti. Tikiuosi, kad su siokia tokia patirtimi jau >>> nebe taip atsargiai bus i mane ziurima, pavyks rasti ka nors tinkama... >>> 10. Del minties " pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus skaudes, >>> bet reik pakentet." - paatvirausiu (galbut) kiek veliau...visas sis >>> gyvenimo budo keitimas tam ir darytas, kad ... >>> >>> >>> >>> "Kauno Budulis" <wacher_@takas.lt> wrote in message >>> news:lhsbeu$8oj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus >>>> skaudes, bet reik pakentet. >>>> yra lietuvisku spynagryzu kurie idarbina vairuotojus, situ venk kaip >>>> velnias kryziaus. >>>> po to ziurekis darbo pas danus, svedus. >>>> siai dienai 13,6m uzuolaidos vairui mokama 70eur/kalendorine para (per >>>> LT imone dirbant) >>>> dlinnomieru neduos be 3 metu darbo pas juos. >>>> apie ADR ar backas adr'ines pamirsk... ten ir savu tam uztenka. >>>> deja, deja mes treciarusiai. >>>> >>>> gavosi gyvenime taip kad dabar sedziu uz savos vairo ir po ~3500-4500km >>>> i savaite sukt >>>> turiu kad kazka uzdirbt. >>>> nera lengva, bet LT pedikam neparsiduodu. >>>> >>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message >>>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"? >>> >>> >> >> > >