Tema: Re: Gal kam zalio vairuotojo?
Autorius: VaidasB
Data: 2014-07-23 13:17:39
jei čia vedauta, tai algos negausi.

On 2014-07-23 12:03, Audrius wrote:
> Sveiki!
> Jau pora dienu, kaip namie.
> Atidirbta kadencijoje "pas prancuzus" 6 savaites, viso gavosi 7.
> Daugybe idomiu patirciu ir pastebejimu.
> Puspriekabes teko kaitalioti dazniau, nei kojines... Daugiausiai per diena -
> 5 kartai (neskaitant persikabinimu prie rampu / teritorijose didelese
> logistikos imonese ar stambiu tinklu sandeliuose, gamyklose).
> Teko vykti i (is) Ispanija, Sveicarija, Italija, Austrija, Vokietija. Kaip
> su tranzito, taip ir su importo/eksporto forminimu Sveicarijos / Prancuzijos
> / Italijos pasieniuose. Aisku - be jokios isankstines konsultacijos, be
> niekieno pagalbos, patarimu. Kaip tas aklas kaciukas - visur baksnodamas
> savo nosimi. Taciau niekur nebuvo jokiu kuriozu ar gaisaties, gelbejo
> teorines zinios ir kalbu mokejimas.
> .....
> Vienintele ir itin aktyviai / su milziniska iniciatyva man kolegu vairuotoju
> "perteikta" patirtis - kada, kam ir kur bei kiek parduoti kuro. Kuriuo
> kadencijos laikotarpiu tai reikia daryti ir kap elgtis, jei iki grizimo namo
> 'nepavyksta islyguint norma"... Bjauru!
> .......
> "Isbandyti" tuneliai - banalusis Gottard, nuobodus Frejus ir pikantiskas
> Saint Bernard - pastaruoju vaziuoti ziema butu dar didesnis issukis, ypac
> vezant sunkius krovinius. Nors ir taip, dirbant su "coilmulde" puspriekabe,
> stabdziai gaudavo milziniskas apkrovas, net ir nuolat naudojant retarderi.
> Teko vaziuoti ir garsiuoju "Viaduc de Millau" tiltu Prancuzijoje, kazkaip
> nevalingai parieciau kojas po savimi, vos uzvaziaves ant tilto... nejaukumas
> greit atslugo, galejau grozetis zaviais vaizdais, bet pirmas ispudis buvo
> stulbinantis... Ispanijos, Italijos tiltu/arkadu/serpantinu visuma, bendrai
> paemus, nepadare nei puses to ispudzio, kuri gavau, pravaziaves prancuzu A75
> (E11) keliu.
> .......
> Parasiau prasyma ir esu "isleistas" atostogu iki rugpjucio 08d imtinai.
> .......
> Nuo isidarbinimo, t.y. balandzio 08d, su darbo santykiais susijusiu pajamu
> gavau "labai daug" - 1000 litu pavedimu i saskaita ir 200,-EUR grynais
> avansa (kuri ismokejo prancuzai, o ne UAB "V... D..."
> Iki sekancio pirmadienio vidurdienio, liepos 28d, lauksiu darbo uzmokescio.
> Nesulaukes - iskart dedu ant stalo pareiskima apie isejima is darbo.
> Cia "draugiskiausiu" atveju - jei tuo pat metu atsiras ir pinigai. Jei ne -
> lai kaltina tik save (nes nelabai tikiuosi, kad atsiskaitys, gali tekti
> kelti ginca oficialiai, "per valdiskus namus")... Stebuklai, deja, nevyksta,
> o ir pries 5 metus is sios imones, dirbes transpoto vadovu, isejau ne del
> ambiciju, o del banaliai veluojancio darbo uzmokescio ir susikaupusio
> isiskolinimo.
>
> Vazinedamas Vakaruose susilaukiau keletos labai realiu ir rimtai /
> patraukliai skambanciu darbo pasiulymu.
> Kaip is Lietuvos, taip ir is vakarieciu imoniu (labiausiai domino Vokietijos
> imones, tad, dirbdamas Prancuzijoje, i prancuziskas/belgiskas, Liuksemburgo
> firmas demesio nekreipiau; turiu 2 vokiskus ir 1 austriska darbo pasiulyma
> bei keleta lietuvisku).
> .....
> Visiems, kurie is tiesu domina, esu mandagiai pazadejes susisiekti paskutine
> liepos/pirmaja rugpjucio, t.y. sekancia savaite.
> Tuomet jau pabendrausime konkreciau.
>
> Kadangi tamsta esi pirmasis, kuriam esu viesai pazadejes kreiptis del
> darbo - pasiskambinsiu antradieni.
> Bus atslugusi nervine itampa po pirmadienio, pokalbis turetu gautis
> konkretesnis ir dalykiskesnis.
> Bet kuriuo atveju - speju, kad ir kaip nemegstu blaskymosi ir kaitaliojimu,
> kad sekancia savaite turesiu susirasti nauja darba, kur tiek as, tiek
> darbdavys atitiktume vienas kito lukescius...
>
>
>
>
> "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message
> news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net...
>> jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 sav.
>> pinigai neveluoja.
>>
>> --
>> razumas
>>
>>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message
>>>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Sveiki,
>>>>>
>>>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"?
>>>
>>>
>>
>>
>
>