Gerai. Be pykciu. Apie reikala. "Zalio jaunimo" kategorijai, gal ir optimistiskai, bet saves nepriskiriu. Ne del amziaus, o del patirties. Darbas sunkiasvore z.u. technika, tampant kad ir Case Maxum traktorium priekabas su 16-18 tonu grudu, darbas javu kombainu, prikabinamais sakniavaisiu kombainais, ekskavatoriumi - irgi didziule patirtis. Ypac - kai dirbi ne asfaltuotose aikstelese, o dirbamuose laukuose su ivairaus laipsnio nuolydziais, esant vos ne nuliniam sukibimui ant slapio paslijusio dirvozemio ir pan. Darbas sakiniu krautuvu, tvirtinimo dirzu metymas - irgi ieina i sia patirti. Aisku - as jau penkerius metus, nuo 2009-uju vasaros, nebeturejau panasios praktikos, bet siokie tokie igudziai - lieka. Patikek - vaziuot siauromis knibzdanciomis Danijos kurortinio miestelio gatvelemis su 2,80 - 3,60m plocio transportineje padetyje kultivatorium, purkstuvu ar nuo asies atgal styranciu per 5 metrus 7 korpusu plugu - irgi nebloga patirtis. Taip pat dar begale kitokiu, z.u.technikos sriciai budingu patirciu. Toliau - zalias jaunimas ateina vos pramokes sukiot vaira ir, duokdie, jei teko - kazka is nuogirdu apie dokumentacija, istatymines bazes, reglamentus, konvencijas ir pan. Geriausiu atveju jie apie tai tik girdejo. Kol tai taps ziniomis, padedanciomis formuoti teisingus profesinius igudzius - praeis daug laiko, o daznas ir iki pensijos neperpranta, "kam jam sita biliberda". Tai cia - trinantis po Lietuva, nesusiduriant su TIR muitiniu tranzitu ar uzsienio kalbu poreikiu. Budavo dienu, kai, atlikdamas einamasias uzduotis, per diena dar po 5-8 Carnet TIR uzpildydavau, su 2-10 muitiniu kodu kiekviename, iskaitant ir visa paketa pridedamu dokumentu ala packing list'ai, vertimai, paaiskinimai, detalios specifikacijos. Nekalbant jau apie elementariu vietinio vezimo vaztarasciu ar CMR pildyma, kurie man atrodo juokingi del turimos patirties, o jaunimui - sukelia galvos skausma. O kur dar kad ir teorines, bet zinios apie uzsienio saliu fiskalines rinkliavas, eismo ribojimus, galu gale - to paties darbo ir poilsio rezimo zinios ir gebejimas teisingai paskirstyti ir kontroliuoti savo laika. Tai tiek greitu pavirsutinisku pastebejimu. Praktika parodys - siandien popiet sudaryta darbo sutartis (be jokiu ipareigojimu isdirbti nustatyta laika, jokiu vekseliu ar kitokiu panasaus stiliaus ipareigojimu /saugikliu). Sia savaite susiruosiu, apsitvarkau namuose, o pirmadieni - jau prie vairo. Tada ir bus aiskiau. "magnus_dux" <tomas@NOSPAMpurniskes.lt> wrote in message news:lhbf6d$8hj$1@trimpas.omnitel.net... > Nesuprantu kam pykti, eina pas mus jaunimas tik baiges mokslus, aisku > kazkiek atkrenta, bet didzioji dalis lieka. Bet uztat po to iskart galima > viena bet kur siusti ir vaziuoja, ir problemu nebuna. Del pinigu aisku as > tiksliai nezinau 100proc. gal ipareigoja dirbti kazkiek laiko, jei > anksciau iseisi reiks grazinti kazkokia suma pinigu. > On 2014.03.31 10:32, Audrius wrote: >> Savo tevui tokius pasiulymus dalink, beviltiskas protinguoli (bet tik po >> to, >> kai rasyt ismoksi)! >> >> "magnus_dux" <tomas@NOSPAMpurniskes.lt> wrote in message >> news:lhb2a2$rjm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu galiu pasiult 3men kieme mokymai uz kuriuos po to reiks susimoketi. >>> T.p. tuo metu su vairuotoju instruktoriu pora reisiu i EU ir RUS. Po to >>> egzaminas, ir jei viskas tvarkoje tampo pilnateisiu vairuotoju. >> >> >