Tema: Re: Gal kam zalio vairuotojo?
Autorius: Audrius
Data: 2014-05-26 18:50:10
Ka tik grizau namo, apsitvarkes technika. Dar reikia spet zole kaime 
nusipjaut siandien, laukiu, kol saule kiek zemiau pasiridens...
Visus popierius jau pasiemiau, rytoj ryte - i "kadencija", sukandes dantis, 
vien tik tam, kad igyt tos patirties daugiau, nes kazkada, darbinantis, 
zadetieji xx EUR/ dienai staiga tapo niekingai mazai (nesiekia 0,40 Lt) 
litais / uz kilometra. Ivertinus, kad reisai "ratais" su nedideliu 
kilometrazu ir apsidraudeliskais pristatymo terminais - teks dar ir 
iskrovimu belaukiant kiekviena reisapo pusdieni-diena voliotis parkinguose.
Todel dabar jau tikrai zinau, kad cia neliksiu, ieskosiuosi tu, kurie 
ivertina sazininga darba ir uz ji sumoka.
Grisiu liepos vidury. Paskambinsiu, aptarsime detaliau. Dekoju uz pasiulyma.
Visiems grazios vasaros!

"razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message 
news:llut5e$tfq$1@trimpas.omnitel.net...
> jei ieskosies darbo pasuk +370 6 dvylika 090 vienuolika. Darbas po 6 sav. 
> pinigai neveluoja.
>
> -- 
> razumas
>
> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message 
> news:llte6b$8al$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pirmuju pusantro menesio reziume:
>> 1. Isidarbinau imoneje, kurioje esu praejes kelia nuo ekspeditoriaus iki 
>> transporto vadovo. Kodel cia? Todel, kad vieninteliai nesiule jokiu 
>> vekseliu, jokiu isipareigojimu atidirbti tam tikra laikotarpi ir, man 
>> svarbiausia, - issyk dave dirbt paciam, o ne su "patyrusiu vairuotoju" 
>> dviese.
>> 2. Pirmuju dienu pasitasymas po teritorija, miesta ir apylinkes, 
>> puspriekabiu tempimas i remzona ant duobiu ir atgal, kiti panasus darbai. 
>> Vilkiku Scania, kategorija EURO 0. 1998 metu... Dave realios naudos, kad 
>> ir pavirsutiniskai, bet susipazistant su technika, pajauciant gabaritus, 
>> mokantis isnaudoti erdve manevruojant.
>> 3. Persedimas i Iveco EURO 3. Komandiruote po Lietuva, dvi komandiruotes 
>> i Latvija. Gedimai elektros sistemoje, remontas savo jegomis "ant kelio". 
>> Gera pirmine patirtis pakrovimu / iskrovimu vietose, stumdymai prie 
>> rampu, uz / nutentavimas, "stojkiu" isiminejimas, dirzavimas.
>> 4. Persedimas i Scania EURO 4, pusautomatis, 480ag, pati auksciausia 
>> kabina, tvarkingai veikiantis saldytuvas. Minusas - neveikiantis 
>> kondicionierius. Komandiruote i Vokietija / Olandija. Nuostabu - 
>> atsiduriau Vokietijoje ne kaip turistas po 1999-uju pirmasyk. Vos asaros 
>> neisspaude mano taip kadaise pamegta vokiska darbo kultura ir tvarka. 
>> Atgalinis krovinys - ADR is Olandijos. 2 dienos voliojimosi parkinge 
>> (neskaitant savaitgalio), belaukiant, kol suruos krovini. Olandiski 
>> parkingai pasirode bjaurus, o paslaugu juose kainos - per aukstos.
>> 5. Su ta pacia Scania komandiruote i Vokietija / Liuksemburga. Vel 2 
>> dienos (neskaitant savaitgalio) voliojimosi parkinge.
>> 6. Nuo pat pirmo isvaziavimo i reisa po Lietuva - kasdienis saves 
>> tramdymas, kad, grizes i kontora, neivairuot i kupra vadybininkui uz 
>> nuolatines klaidas, nutylejimus, "lengva" mela.
>> 7. Gal rytoj, bet greiciausiai - poryt jau turiu isvykt i savo pirmaja 
>> 6-iu savaiciu "kadencija"... Nekantraudamas laukiu, kol galesiu startuot. 
>> Krovini jau turiu puspriekabeje (pagaliau gavau "uzuolaida" su armuotu 
>> tentu, nebereikes kiekvienasyk karstytis, ardyti, surinkineti ir kitaip 
>> 3,14stis, tampant "maisa". Tikiuosi, kad rytoj sutvarkys 
>> kondicionieriu...
>> 8. Vogt neismokau. Del to nudziuginau is manes Iveco peremusi 
>> vairuotoja - visi "veza" kuro normas 35-36/100, kai kurie iki 35/100, 
>> mano gi pati didziausia tesieke 31,5/100, tad masina gavo su solidziu 
>> likuciu, nes, kad neskandint "vairo broliu", irgi truputeli padidinau ta 
>> kuro norma ataskaitose. Su Scania irgi abusyk gavau ARIS tinklo Lenkijos 
>> degaliniu operatoriu pasiulymus parduoti tiesiog jiems "sutaupyta" degalu 
>> pertekliu...
>> 9. Iki siol - nei cento darbo uzmokescio... Panasiai to ir tikejausi, kad 
>> teks 2-3 menesius atidirbti "is savu resursu". Na, banko korta jau padare 
>> pirmam reisui, bet kol kas dar nenaglejau, nusiimdamas sau, o ir paros 
>> limitas vaikiskas... Tikiuosi, kad susiprotes ir neteks sukt galva, "ka 
>> cia sumachinavus, kad savo uzdirbtus atgavus"...  Padirbesiu tas 6 
>> savaiteles, gal tam laikui ir "ikris" pinigeliai... Jei ne - tyliai ir 
>> ramiai nedelsdamas ieakosiuosi imones, kurioje galima ne tik dirbti, bet 
>> ir uzsidirbti. Tikiuosi, kad su siokia tokia patirtimi jau nebe taip 
>> atsargiai bus i mane ziurima, pavyks rasti ka nors tinkama...
>> 10. Del minties " pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus skaudes, 
>> bet reik pakentet." - paatvirausiu (galbut) kiek veliau...visas sis 
>> gyvenimo budo keitimas tam ir darytas, kad ...
>>
>>
>>
>> "Kauno Budulis" <wacher_@takas.lt> wrote in message 
>> news:lhsbeu$8oj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pradziai lietuviskoj firmoj "padirbek" metus
>>> skaudes, bet reik pakentet.
>>> yra lietuvisku spynagryzu kurie idarbina vairuotojus, situ venk kaip 
>>> velnias kryziaus.
>>> po to ziurekis darbo pas danus, svedus.
>>> siai dienai 13,6m uzuolaidos vairui mokama 70eur/kalendorine para (per 
>>> LT imone dirbant)
>>> dlinnomieru neduos be 3 metu darbo pas juos.
>>> apie ADR ar backas adr'ines pamirsk... ten ir savu tam uztenka.
>>> deja, deja mes treciarusiai.
>>>
>>> gavosi gyvenime taip kad dabar sedziu uz savos vairo ir po ~3500-4500km 
>>> i savaite sukt
>>> turiu kad kazka uzdirbt.
>>> nera lengva, bet LT pedikam neparsiduodu.
>>>
>>> "Audrius" <balaisis@micronet.lt> wrote in message 
>>> news:lgvc4o$163$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> gal reikalingas vairuotojas, norintis "dirbt ir uzsidirbt"?
>>
>>
>
>