EBD taip nuo '97m gal atsirado, tavo probėse jo tikrai nebuvo. Apie kelis procentus tai gal nesvaik. On 30/09/2014 11:04, CodeC wrote: > kas yra "naujesni krepsai' ? ABS jau '91 probej turejau. manau ir dar > senesniuose modeliuose rastum. > kad stabdymo jega dinamiskai valdoma tai savaime aisku, tiesiog kai > priekis prisispaudzia, o galas pakyla tai jokie ABS nieko nebekeicia, > stabdyt reikia, neatleisi gi priekio tam, kad galas vel nusileistu ir > savo niekam neidomius kelis procentus nuo visos stabdymo jegos tuo > momentu dadetu, nes visa pagrindini stabdyma atlieka priekis. > aisku normaliai eksploatuojant auto, rudyt diskai neturi. jei rudyja, > tai arba mazai vaziuoja arba stabdziai netvarkingi. > > On 09/30/2014 10:57 AM, Dainiushas wrote: >> esminis momentas, kad naujesniuose krepšuose su ABS EBD etc galu galima >> stabdyt tiek kiek reikia/galima nepaliekant kaip senuose krepšuose >> didelės atsargos, kad nesiblokuotų galas anksčiau už priekį. >> >> >> On 30/09/2014 10:30, CodeC wrote: >>> On 09/30/2014 10:29 AM, Sail wrote: >>>> As kiek bandziau, ir su tvarkingais stabdziais, rauni ta rankini >>>> stipriai, o >>>> stabdo labai siaip sau. >>>> Su priekiniais net ner ka lygint. >>> >>> nu taip, kitaip but negali :) hidraulinis rankinis biski geriau. >>> bet finale vistiek ratai ciuozia ir tiek to stabdymo. fizika ir jegos >>> vektorius toks pats galioja ir 'seniems ir naujiems' auto. ir ne tik >>> auto. ant dviracio su hridrauliniais diskiniais tabdziai tas labai gerai >>> jauciasi :) >>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> >