kuo naujesni/didesni/galingesni karučiai, tuo mažiau juokingas. On 30/09/2014 15:21, CodeC wrote: > o tai ka, pas tuos jau aka naujesnius su visom sistemom disku ir > kaladziu dydzio santykis irgi toks pats juokingas kaip ant 'senu'? > > On 09/30/2014 03:18 PM, Dainiushas wrote: >> na tai dvigubas galinių skirtumas ant priekinių bus kokie 20% - tikrai >> pastebėsi? >> >> On 30/09/2014 15:13, CodeC wrote: >>> On 09/30/2014 03:09 PM, Dainiushas wrote: >>>> tai gal lėčiau ir dyla. klausimas ar kas tą pastebi. >>> >>> nu tai jeigu pastebi labai aiskia riba, kada prasidejo greitas galiniu >>> dilimas, tai lygiai taip pat turetu jaustis atvirkscias efektas ant >>> priekiniu. o jei nesijaucia, tai gal ir galiniu dilimas tera vienas is >>> VBS, sutapimu, nesusikalbejimu, nesupratimu ir siaip senu grabu >>> patirties niuansu, arba kokiu kitokiu netiesioginiu pasaliniu veiksniu, >>> pvz lievu kaladeliu arba disku. >>> >>>> >>>> On 30/09/2014 15:00, CodeC wrote: >>>>> cia apie ka? as dabar apie siaip pati principa, jei jau kaip sako >>>>> naujesnese masinose stabdyme intensyviau naudojami galiniai stabdziai >>>>> del EBD, tai reiskia mazesnis kruvis turi tekti priekiniams, tai ir >>>>> kaladeles priekines turetu ilgiau tarnauti. >>>>> >>>>> On 09/30/2014 02:50 PM, [nemielas] wrote: >>>>>> straipsnį apie EBD į studiją prašom, nes vienas iš dviejų - arba >>>>>> ne tą >>>>>> straipsnį skaitei, arba nesupratai ką perskaitei. >>>>>> >>>>>> ir pabaigai - nereik painioti skirtingų dalykų kaip ABS, EBD, TCS, >>>>>> ESC >>>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>> news:m0e4rm$p7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 09/30/2014 02:31 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Nežinau kaip kitose, bet pas VW su ketvirtu golfu, B5 prasidėjo >>>>>>>> greitas >>>>>>>> galinių kaladėlių dilimas. >>>>>>> >>>>>>> tai pagal viska turetu buti tiek pat paletejes priekiniu dilimas? >>>>> >>>> >>> >> >