Tema: Re: del aprudijusiu stabdziu disku
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-30 14:31:11
91-ais dar visokiais reguliatoriais galas buvo apkarstytas. Ir šiaip 
įtariu, nedastabdyt yra efektyviau nei stabdyt su veikiančiu ABS. Gi 
gudrūs ABS blokai gali "dastabdyt" ratus kuriuos jo nuomone reikia, su 
ta sąlyga galima keist proporcijas priekiui ir galui ne tik cilindro 
diametro pagalba.

Nežinau kaip kitose, bet pas VW su ketvirtu golfu, B5 prasidėjo greitas 
galinių kaladėlių dilimas.

On 30/09/2014 14:08, CodeC wrote:
> nu teoriskai gal.
> ar praktiskai yra koks skirtumas nuo '91 ABS?
> t.y. ar '91 masina su ABS ne tiek pat galinius stabdo iki kol pradeda
> blokuotis? juk ABS tam ir sugalvotas - kai pastebi per maza rato greiti,
> sumazina stabdymo jega tam vienam ratui. tai kol neciuozia ratas, tai
> pilna jega ir stabdu abu variantai, kai jau ciuozia galas ir veikia ABS,
> tai ciuozia del to, kad jegos vektorius i priekinius ratus nukreiptas.
> ka tokiu atveju keicia EBD?
> kazkaip is wiki reziume supratau, kad EBD tai daugiau su stabilumo
> kontrole susijusi sistema, o ne su stabdymu.
> ar cia gaunasi, kad '91-mu masinoj su ABS galiniu ratu stabdymo jega
> specialiai sumazinta kazkodel?
>
> On 09/30/2014 01:32 PM, Dainiushas wrote:
>> esmė ta, kad normaliai važiuojant galui duodama žymiai daugiau "darbo"
>> nei be EBD. Bet tau, matau, nesuprast....
>>
>> On 30/09/2014 13:12, CodeC wrote:
>>> On 09/30/2014 01:00 PM, Dainiushas wrote:
>>>> EBD taip nuo '97m gal atsirado, tavo probėse jo tikrai nebuvo. Apie
>>>> kelis procentus tai gal nesvaik.
>>>
>>> nu tai biski protingesnis ABS ir tiek. tipo kazkoks skirtumas tarp ABS
>>> ir EBD esminis yra nuo 100 iki nulio stabdant pedala iki dugno
>>> nuspaudus? vistiek stabdo priekis. o vazinejant normaliai be staigiu
>>> stabdymu isvis ten jokie ABS ir EBD neidomus.
>>>
>>>>
>>>> On 30/09/2014 11:04, CodeC wrote:
>>
>