na tai dvigubas galinių skirtumas ant priekinių bus kokie 20% - tikrai pastebėsi? On 30/09/2014 15:13, CodeC wrote: > On 09/30/2014 03:09 PM, Dainiushas wrote: >> tai gal lėčiau ir dyla. klausimas ar kas tą pastebi. > > nu tai jeigu pastebi labai aiskia riba, kada prasidejo greitas galiniu > dilimas, tai lygiai taip pat turetu jaustis atvirkscias efektas ant > priekiniu. o jei nesijaucia, tai gal ir galiniu dilimas tera vienas is > VBS, sutapimu, nesusikalbejimu, nesupratimu ir siaip senu grabu > patirties niuansu, arba kokiu kitokiu netiesioginiu pasaliniu veiksniu, > pvz lievu kaladeliu arba disku. > >> >> On 30/09/2014 15:00, CodeC wrote: >>> cia apie ka? as dabar apie siaip pati principa, jei jau kaip sako >>> naujesnese masinose stabdyme intensyviau naudojami galiniai stabdziai >>> del EBD, tai reiskia mazesnis kruvis turi tekti priekiniams, tai ir >>> kaladeles priekines turetu ilgiau tarnauti. >>> >>> On 09/30/2014 02:50 PM, [nemielas] wrote: >>>> straipsnį apie EBD į studiją prašom, nes vienas iš dviejų - arba ne tą >>>> straipsnį skaitei, arba nesupratai ką perskaitei. >>>> >>>> ir pabaigai - nereik painioti skirtingų dalykų kaip ABS, EBD, TCS, ESC >>>> >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:m0e4rm$p7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 09/30/2014 02:31 PM, Dainiushas wrote: >>>>> >>>>>> Nežinau kaip kitose, bet pas VW su ketvirtu golfu, B5 prasidėjo >>>>>> greitas >>>>>> galinių kaladėlių dilimas. >>>>> >>>>> tai pagal viska turetu buti tiek pat paletejes priekiniu dilimas? >>> >> >