On 09/30/2014 03:09 PM, Dainiushas wrote: > tai gal lėčiau ir dyla. klausimas ar kas tą pastebi. nu tai jeigu pastebi labai aiskia riba, kada prasidejo greitas galiniu dilimas, tai lygiai taip pat turetu jaustis atvirkscias efektas ant priekiniu. o jei nesijaucia, tai gal ir galiniu dilimas tera vienas is VBS, sutapimu, nesusikalbejimu, nesupratimu ir siaip senu grabu patirties niuansu, arba kokiu kitokiu netiesioginiu pasaliniu veiksniu, pvz lievu kaladeliu arba disku. > > On 30/09/2014 15:00, CodeC wrote: >> cia apie ka? as dabar apie siaip pati principa, jei jau kaip sako >> naujesnese masinose stabdyme intensyviau naudojami galiniai stabdziai >> del EBD, tai reiskia mazesnis kruvis turi tekti priekiniams, tai ir >> kaladeles priekines turetu ilgiau tarnauti. >> >> On 09/30/2014 02:50 PM, [nemielas] wrote: >>> straipsnį apie EBD į studiją prašom, nes vienas iš dviejų - arba ne tą >>> straipsnį skaitei, arba nesupratai ką perskaitei. >>> >>> ir pabaigai - nereik painioti skirtingų dalykų kaip ABS, EBD, TCS, ESC >>> >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:m0e4rm$p7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 09/30/2014 02:31 PM, Dainiushas wrote: >>>> >>>>> Nežinau kaip kitose, bet pas VW su ketvirtu golfu, B5 prasidėjo >>>>> greitas >>>>> galinių kaladėlių dilimas. >>>> >>>> tai pagal viska turetu buti tiek pat paletejes priekiniu dilimas? >> >