o tai ka, pas tuos jau aka naujesnius su visom sistemom disku ir kaladziu dydzio santykis irgi toks pats juokingas kaip ant 'senu'? On 09/30/2014 03:18 PM, Dainiushas wrote: > na tai dvigubas galinių skirtumas ant priekinių bus kokie 20% - tikrai > pastebėsi? > > On 30/09/2014 15:13, CodeC wrote: >> On 09/30/2014 03:09 PM, Dainiushas wrote: >>> tai gal lėčiau ir dyla. klausimas ar kas tą pastebi. >> >> nu tai jeigu pastebi labai aiskia riba, kada prasidejo greitas galiniu >> dilimas, tai lygiai taip pat turetu jaustis atvirkscias efektas ant >> priekiniu. o jei nesijaucia, tai gal ir galiniu dilimas tera vienas is >> VBS, sutapimu, nesusikalbejimu, nesupratimu ir siaip senu grabu >> patirties niuansu, arba kokiu kitokiu netiesioginiu pasaliniu veiksniu, >> pvz lievu kaladeliu arba disku. >> >>> >>> On 30/09/2014 15:00, CodeC wrote: >>>> cia apie ka? as dabar apie siaip pati principa, jei jau kaip sako >>>> naujesnese masinose stabdyme intensyviau naudojami galiniai stabdziai >>>> del EBD, tai reiskia mazesnis kruvis turi tekti priekiniams, tai ir >>>> kaladeles priekines turetu ilgiau tarnauti. >>>> >>>> On 09/30/2014 02:50 PM, [nemielas] wrote: >>>>> straipsnį apie EBD į studiją prašom, nes vienas iš dviejų - arba ne tą >>>>> straipsnį skaitei, arba nesupratai ką perskaitei. >>>>> >>>>> ir pabaigai - nereik painioti skirtingų dalykų kaip ABS, EBD, TCS, ESC >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>> news:m0e4rm$p7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 09/30/2014 02:31 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> >>>>>>> Nežinau kaip kitose, bet pas VW su ketvirtu golfu, B5 prasidėjo >>>>>>> greitas >>>>>>> galinių kaladėlių dilimas. >>>>>> >>>>>> tai pagal viska turetu buti tiek pat paletejes priekiniu dilimas? >>>> >>> >> >