Tema: Re: Ar reikia troleibusu vairuotojams teisiu?
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-11-21 17:16:24
Bet jei ten mintu pedalas ....

On 2014.11.21 16:47, KEdas wrote:
> Bandote spręsti eismo organizatorių chaltūrą kaltindami vairuotojus. KET
> tokios chaltūros nenumato, tad ir ginčai yra ne ta kryptimi nukreipti.
> Normaliame pasaulyje tokios kišenės būtų panaikintos arba bent
> užbrūkšniuotos, taip parodant, kad eismas ten nenumatytas. Tada ir
> paniatkių teisės nereikėtų pasitelkti, pakaktų laikytis KET.
>
> 2014.11.21 14:08, Nevkurse rašė:
>> Prisikabint prie lenkimo savokos aisku paprasciau :) Bet vat tu man
>> pasakyk - jei rytinio kamscio metu Geleziake per mano nurodyta
>> praplatejima bandysiu apsokt pries mane stovincia auto ir
>> isvaziuodamas is jo kalsiu i sona (pagal ket as teisus, ane?) - cia
>> pagal tave viskas normaliai?
>>
>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message
>> news:m4n7g3$mh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pasiskaityk KET savoka 'lenkimas'
>>>
>>> "Vaidas" <a@b.lt> wrote in message
>>> news:m4n1kd$rem$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Gal tada situacija kiek kitokia visgi, pvz. mergužėlė pirma įvažiavo
>>>> sankryžą ir trūlikas ją lenkė bei prispaudė. Kitu atveju labai durna
>>>> - gali drąsiai lenkti iš dešinės ir taip nubausti eismo dalyvį,
>>>> kuris suklydo ir šiuo metu važiuoja ne pagal KET reikalaujamą "kuo
>>>> arčiau dešinio krašto" vienos eismo juostos kelyje, o labiau link
>>>> centro.
>>>>
>>>> Vaidas
>>>>
>>>> On 2014.11.21 09:18, diploi wrote:
>>>>> Straipsnis neatitinka realybës: deklaracijoje troleibuso vairuotojas
>>>>> pripaþino savo kaltæ.
>>>>>
>>>>> "News" <news@atnews.lt> wrote in message
>>>>> news:m4kr6n$q8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/pro-troleibusa-netilpusi-vairuotoja-savo-masina-as-taip-megau.htm
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Is straipsnio panasu, kad nei teisiu reikia, nei KET bent
>>>>>> perskaityti, kad
>>>>>> zinotu kaip kelyje elgtis... O mergaite itariu uzgruzino ir
>>>>>> ikalbejo kalte
>>>>>> prisiimti.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>