Tema: Re: Pacukas raganėja
Autorius: Julius
Data: 2015-10-20 08:21:41
"LY3BHY" <Gaudentas.nereik@nereik.moletai.org> Wrote in message:

Pabandyk pats. Ramiam važiavimui pakanka ir 2000rpm. Labai ramiam.
 Tada šūdas neužverda.
Kad susiformuotu normalaus vairavimo įgudžiai, reikia laiko. O jo
 nėra. Vairavimo mokyklos to nesuformuoja. Jos parodo kur kokie
 pėdalai ir kuri pusė dešinė, o kuri kairė. Kad vairą sukti
 teisingiau. Todėl ir tysiasi lavonėlių šleifas paskui tokius
 vadylas.
O kokiomis lėšomis keičiamos padangos pagal sezoną? Tai ir gi kaip
 ir prievarta. Arba šviesas dieną
 žibini. Visur lėšos iš asmens. Nori važiuoti - randi ir lėšų. Ir
 ten tas pats bus. Ir jei tokia priemonė išgelbės bent vieną
 gyvybę, reiškia ji pasiteisino. (Kaip sakė vienas iš saugaus
 eismo sargų).

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/