Tema: Re: Pacukas raganėja
Autorius: monaxas
Data: 2015-10-20 18:57:57
Nu tai paveizėk, ką tas, kur stotelę nunešė pasakoja: "užnešė, paaukštinau pavarą (!), mašina tapo nebevaldoma..." tai apsukos jam sumažėjo ar ne?
Gali neatsakyt, suprantu, kad priežastis buvo anksčiau, bet, sutik: apsukų ribojimas - joks ne sprendimas įvykių prevencijai.

Aš tai taip galvoju pagal paskutines rezonansines avarijas:
BNV nupisa stotelę, BNV nupisa pešechodus, MB palenda po šiukšliaveže.. Blet, gi viskas yra genialu ir paprasta!
UŽDRAUSKIM GALĄ VAROMĄ!!!!

Nors pala, BNV nupiso girtas su Hiundai Galoperiu... Pražudė beveik visą šeimą, vienuolikmetė tapo našlaite....
UŽDRAUSKIM VISUREIGIUS t.y. VISAIS VAROMAIS!

Va, blet, koks aš genijus.

Chuj, tegu tik priekiu varomu, nedaugiau negu 4 kaušai ir iki 1,2 l kubatūros leist vairuot VISIEMS (asmeniniam naudojimui), visas kitas tik ant įmonių ir apkraut mokesčiais nevjabennais nachuj!

Blet, iškelkit kas nors mano genialius pasiūlymus į atskirą trydą ir krospostais, nes nu ant tiek viskas čia genialu!!!

UŽDRAUST, UŽDRAUST, UŽDRAUST!!!

Uj ble, gal nebedraust?

Uždraudėm pacukam litrinius mocus, vairuot biškiuką išgėrus - persėdo į troikes ir ne tai kad save užmušt, tai dabar aplink visus žudo...

Ką daryt?
LEIST, LEIST, LEIST!!!

Dėkoju kiekvienam, kuris iki galo daskaitė.