Tema: Re: Pacukas raganėja
Autorius: Arj
Data: 2015-10-20 12:08:54
nu ir kas kad uztenka. Normaliam vaziavimui ir maskviciaus 412 uztenka.
Ale norint driftinti, ir su juo jokiu problemu driftinti -padangas svilina
ne taip kaip su m3, bet driftina visai neblogai, ypac jei bagazine tuscia.
2 krpm irgi sudas - yra corvete, mustangai ir panasi egzotika su didele
kubatura, kuri visai ispudingai vaziuoja iki 2krpm, o ir kainuoja pigiau nei
m3.  Da ir tas m3 cia ne I tema - lygiai tas pats galetu buti su visa kruva
kitu automobiliu, m3 cia issiskira nebent tik tuo kad jis by design mazai
kam iperkamas is tikslines auditorijos (ir ne tik).

"Julius"  parašė naujienų news:n04j15$7qe$1@trimpas.omnitel.net...

"LY3BHY" <Gaudentas.nereik@nereik.moletai.org> Wrote in message:

Pabandyk pats. Ramiam važiavimui pakanka ir 2000rpm. Labai ramiam.
Tada šūdas neužverda.
Kad susiformuotu normalaus vairavimo įgudžiai, reikia laiko. O jo
nėra. Vairavimo mokyklos to nesuformuoja. Jos parodo kur kokie
pėdalai ir kuri pusė dešinė, o kuri kairė. Kad vairą sukti
teisingiau. Todėl ir tysiasi lavonėlių šleifas paskui tokius
vadylas.
O kokiomis lėšomis keičiamos padangos pagal sezoną? Tai ir gi kaip
ir prievarta. Arba šviesas dieną
žibini. Visur lėšos iš asmens. Nori važiuoti - randi ir lėšų. Ir
ten tas pats bus. Ir jei tokia priemonė išgelbės bent vieną
gyvybę, reiškia ji pasiteisino. (Kaip sakė vienas iš saugaus
eismo sargų).

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/