labai teisingai parasyta. jei lyginti sekundes iki simto - progresas nedidelis, jei lyginti automobiliu galinguma - skaiciai dabar kur kas didesni, jei lyginti kubarturas - tai jos mazeja. Va pirmas golf GTI - 81 kw (110ag) - juokingai. Dabartinis 220 ar tai 230 ag. Legendine Audi quatro - 147kw/200Ag. Jei anksciau bet kas kas greiciau 100ssec iki simto - "valindavo", dabar jau ir 8 sec - "lagina". "budulis vulgaris" parašė naujienų news:n0592d$mhn$1@trimpas.omnitel.net... 2015-10-20 14:06, CodeC rašė: > bullshit. 200ag visada buvo ir yra "egzotika" nes tokiu masinu gatvese - > nykstamai mazai. realiai niekas nepasikeite per 20 metu. tada vaziuodavo > kadetu ir golfu jura su 1.2, dabar dasidejo reno ir korejieciu/japaskiu > jura. ir toks pats procentas 200ag 'neegzotikos'. Nepizdi. Bendrai paėmus automobilių galingumai tikrai padidėjo. Paimkim kokį nors Opel Astra. Silpniausias modelis 1991-ais buvo 1.7D su 44kW ir 18,5 iki 100. Silpniausias modelis 2015-ais yra 1.0 Turbo su 77kW ir 11,2 iki 100. Silpniausias Golfas 1974-ais buvo 37kW (juokingi skaičiai, ane?) su 15,8 iki 100. Šiemet silpniausias 63kW su 11,9 iki 100. Galingiausia iš BMW "chuligankių" 325i (atmetame M3) tebuvo 125kW ir 10 sek iki 100. Šiemet smagiausias 3-er 340i yra 240kW ir 5,1 sek iki 100... Ir taip pas visus gamintojus.