kad skaičius nieko nestebinantis šiandien, o ne kad pilka masė. "pilkas dyzelis" jei ką - personažas iš BigBank berods reklamos On 10/20/2015 4:16 PM, CodeC wrote: > o man px kas tau px, apie tai ka tu rasineji, cia kalbos siaip nebuvo. > dainiushas susvaigo, kad 250ag yra pilkoji mase. apie tai ir gincyjames. > tu eili kart zagsi ne i tema ir galvoji kad baisiai idomiai. > > On 10/20/2015 04:09 PM, budulis vulgaris wrote: >> 2015-10-20 14:49, CodeC rašė: >>> o tu paimk 'plika' tokios pacios kubaturos varikli ir suprasi, kieno >>> saskaita padidejo galingumas siais laikais ir kas kainuoja realius >>> pinigus. V6 3.0L variklis be jokiu turbo kaip turejo panasiai 200ag taip >>> ir turi, neskaitant nezymiu svyravimu. prikabint turbo ir anais laikais >>> mokejo ir galejo, tik niekas tokiu nesamoniu nepirko. dabar ta pacia >>> galia spaudzia is dvigubai mazesniu varikliu su turbo su ... kelis kart >>> mazesniu resursu ir kelis kart didesniu pelnu, nes realius pinigus >>> kainuoja sunkus ir didelis variklis - preciziskai apdirbtas kokybiskas >>> 'metalo gabalas' o ne apkarstymas turbinomis ir softas. >>> koki varikli dabartine octavia su 220ag turi dabar ir koki turejo kad ir >>> ta pati opel omega mv6 ? >> >> Man px kas ten kieno sąskaita padidėja. Aš tau akivaizdžiai parodžiau, >> kad 20 metų atgal pigiausi/plikiausi modelio variantai buvo žymiai >> silpnesni/lėtesni palyginus su pačiais pigiausiai/plikiausiais šių metų >> to pačio modelio variantais. >> >> O tai reiškia, kad bendrai paėmus, dabar gatvėmis važinėja >> galingesnės/greitesnės mašinos nei 20 metų atgal. >> >