o davai nx tuos skodu lyginimus su bmw nes juokinga. 320 pries 20 metu su sesiais kausais ir -30ag kainavo pigiau negu 320 2015 modelis. 325 ir 328 pries 20 metu su +12ag ir +2 kausais kainavo tiek pat kiek 320 2015 modelis. 330 2015 arkliu siek tiek turi daugiau nei 328 pries 20 metu, bet kausai vistiek tik 4 ir kainuoja daxuja daugiau. tai kas cia egzotika? man tai akivaizdu, kad tai, kas pries 20 metu buvo normali masina, siais laikais tapo egzotika. o 'normaliais' tapo visiski kibirai padaryti is nieko. On 2015.10.20 22:13, Dainiushas wrote: > čia šiek tiek trūksta iki 250AG > > http://www.skoda.lt/kainorasciai/Documents/Kainynas_5E_Octavia_RS.pdf > > Megane 220AG apie 25 kainuoja. > > > Kiek kainavo prieš 15m (beje, neseniai kalbėjom apie 20m ;)) > neįsivaizduoju, atsimenu, kad 318 kainavo beveik 100kLt....tai 328i > turėjo kainuot skaniai ir jis net 200AG netraukė. > > On 2015.10.20 21:50, CodeC wrote: >> tai ok. reiskia issiaiskinom, kad galingu masinu vis del to pries 20 >> metu buvo. >> tai reikia suprasti, tavo visa mintis tame, kad tada jos buvo zymiai >> brangesnes, todel didesne egzotika nei dabar. kad daug netrolinti, >> pagrisk sita savo teigini. kiek kainavo 250Ag naujas bolidas pries >> tarkim 15 metu ir kiek kainuoja dabar? kazkas panasaus, ne is skirtingu >> krastutinumu. tarkim tos pacios markes ir klases jeigu imanoma. >> >> On 2015.10.20 15:07, Dainiushas wrote: >>> tu pastebėk, aš niekur nekalbu apie normalias mašinas, kalbu apie >>> visokius kibirus kurie prieš 20m ant 150 arklių pyst ir pasibaigdavo. O >>> dabat praktiškai kiekvienas gamintojas turi hot hatch'ą už <30k€ ir >>> >200AG. >>> >>> Apie tai kokį galima nusipirkt BMW tai galima pasvaigt kokias kitam >>> tread'e, nes tai buvo utopija tiek tada tiek dabar. Ir ką tu matai blogo >>> tuose turbininiuose varikliuose tai nelabai aš suprantu. 100AG/l tai >>> tikrai dar labai toli nuo "išspausta iki negaliu". >> >