On 10/20/2015 02:37 PM, budulis vulgaris wrote: > 2015-10-20 14:06, CodeC rašė: >> bullshit. 200ag visada buvo ir yra "egzotika" nes tokiu masinu gatvese - >> nykstamai mazai. realiai niekas nepasikeite per 20 metu. tada vaziuodavo >> kadetu ir golfu jura su 1.2, dabar dasidejo reno ir korejieciu/japaskiu >> jura. ir toks pats procentas 200ag 'neegzotikos'. > > Nepizdi. Bendrai paėmus automobilių galingumai tikrai padidėjo. > > Paimkim kokį nors Opel Astra. Silpniausias modelis 1991-ais buvo 1.7D su > 44kW ir 18,5 iki 100. Silpniausias modelis 2015-ais yra 1.0 Turbo su > 77kW ir 11,2 iki 100. o tu paimk 'plika' tokios pacios kubaturos varikli ir suprasi, kieno saskaita padidejo galingumas siais laikais ir kas kainuoja realius pinigus. V6 3.0L variklis be jokiu turbo kaip turejo panasiai 200ag taip ir turi, neskaitant nezymiu svyravimu. prikabint turbo ir anais laikais mokejo ir galejo, tik niekas tokiu nesamoniu nepirko. dabar ta pacia galia spaudzia is dvigubai mazesniu varikliu su turbo su ... kelis kart mazesniu resursu ir kelis kart didesniu pelnu, nes realius pinigus kainuoja sunkus ir didelis variklis - preciziskai apdirbtas kokybiskas 'metalo gabalas' o ne apkarstymas turbinomis ir softas. koki varikli dabartine octavia su 220ag turi dabar ir koki turejo kad ir ta pati opel omega mv6 ? > > Galingiausia iš BMW "chuligankių" 325i (atmetame M3) tebuvo 125kW ir 10 > sek iki 100. Šiemet smagiausias 3-er 340i yra 240kW ir 5,1 sek iki 100... tai kam atmeti m3? tada 325i butent buvo 'eiline' masina, 340 dabar yra totali egzotika, didesne nei tada m3. sugebesi palygint *santykines* kainas bmw 3er su I6 varikliu pries 20 metu ir dabartinio? tik buk geras, nelygink b su p - I4 su I6 vien del ag skaiciuku. nes labai norint juos ir is 1.2L ispaust galima ir 'pasidziaugt padidejusiu galingumu siais laikais' > > Ir taip pas visus gamintojus. >