o man px kas tau px, apie tai ka tu rasineji, cia kalbos siaip nebuvo. dainiushas susvaigo, kad 250ag yra pilkoji mase. apie tai ir gincyjames. tu eili kart zagsi ne i tema ir galvoji kad baisiai idomiai. On 10/20/2015 04:09 PM, budulis vulgaris wrote: > 2015-10-20 14:49, CodeC rašė: >> o tu paimk 'plika' tokios pacios kubaturos varikli ir suprasi, kieno >> saskaita padidejo galingumas siais laikais ir kas kainuoja realius >> pinigus. V6 3.0L variklis be jokiu turbo kaip turejo panasiai 200ag taip >> ir turi, neskaitant nezymiu svyravimu. prikabint turbo ir anais laikais >> mokejo ir galejo, tik niekas tokiu nesamoniu nepirko. dabar ta pacia >> galia spaudzia is dvigubai mazesniu varikliu su turbo su ... kelis kart >> mazesniu resursu ir kelis kart didesniu pelnu, nes realius pinigus >> kainuoja sunkus ir didelis variklis - preciziskai apdirbtas kokybiskas >> 'metalo gabalas' o ne apkarstymas turbinomis ir softas. >> koki varikli dabartine octavia su 220ag turi dabar ir koki turejo kad ir >> ta pati opel omega mv6 ? > > Man px kas ten kieno sąskaita padidėja. Aš tau akivaizdžiai parodžiau, > kad 20 metų atgal pigiausi/plikiausi modelio variantai buvo žymiai > silpnesni/lėtesni palyginus su pačiais pigiausiai/plikiausiais šių metų > to pačio modelio variantais. > > O tai reiškia, kad bendrai paėmus, dabar gatvėmis važinėja > galingesnės/greitesnės mašinos nei 20 metų atgal. >