šiaip aš tau daug kartų aiškinau, bet tu neįsikirtai. Nesu tikras ar bandyt dar kartą...... On 10/20/2015 4:20 PM, CodeC wrote: > bet nieko i tema. taip dazniausia jam ir gaunasi. nuo to 200ag ir 250ag > pilkaja mase netampa. ir tikrai ne pilkoji mase siai dienai valina > <10s/100kmh, greiciau mazuma. > > On 10/20/2015 04:17 PM, Arj wrote: >> labai teisingai parasyta. >> >> jei lyginti sekundes iki simto - progresas nedidelis, jei lyginti >> automobiliu galinguma - skaiciai dabar kur kas didesni, jei lyginti >> kubarturas - tai jos mazeja. >> Va pirmas golf GTI - 81 kw (110ag) - juokingai. Dabartinis 220 ar tai >> 230 ag. Legendine Audi quatro - 147kw/200Ag. >> >> Jei anksciau bet kas kas greiciau 100ssec iki simto - "valindavo", dabar >> jau ir 8 sec - "lagina". >> >> >> "budulis vulgaris" parašė naujienų >> news:n0592d$mhn$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2015-10-20 14:06, CodeC rašė: >>> bullshit. 200ag visada buvo ir yra "egzotika" nes tokiu masinu gatvese - >>> nykstamai mazai. realiai niekas nepasikeite per 20 metu. tada vaziuodavo >>> kadetu ir golfu jura su 1.2, dabar dasidejo reno ir korejieciu/japaskiu >>> jura. ir toks pats procentas 200ag 'neegzotikos'. >> >> Nepizdi. Bendrai paėmus automobilių galingumai tikrai padidėjo. >> >> Paimkim kokį nors Opel Astra. Silpniausias modelis 1991-ais buvo 1.7D su >> 44kW ir 18,5 iki 100. Silpniausias modelis 2015-ais yra 1.0 Turbo su >> 77kW ir 11,2 iki 100. >> >> Silpniausias Golfas 1974-ais buvo 37kW (juokingi skaičiai, ane?) su 15,8 >> iki 100. Šiemet silpniausias 63kW su 11,9 iki 100. >> >> Galingiausia iš BMW "chuligankių" 325i (atmetame M3) tebuvo 125kW ir 10 >> sek iki 100. Šiemet smagiausias 3-er 340i yra 240kW ir 5,1 sek iki 100... >> >> Ir taip pas visus gamintojus. >