> > bet pagal tave tai didziausias lochas tas, kuris is visu kitu lochu > issiskiria, konkreciu atveju - butent sugebejimu atsirinkti kada lempu > reikia, o kada ne. kuris lochas esi tu, tas kaip visi, ar tas kitas? > nu dar kartą, lėtai - taisyklės kuriamos pagal pesimintinį "kliento" tipažą. ar tu visgi rimtai siūlai kiekvienam individualias taisykles > o tu jau pora metu silke buvai pavairaves, todel ahujiena teti cia primeti. o ble, tu ir apie tai žinai? :) > >> Ar pagal tave, protingiems turi būt vienos taisyklės, o nelabai >> protingiems - kitos? Tai žinok, aš tau galiu labai acakingai pareikšt, > > pagal mane taisykles turi buti logiskos. ir jei taisykle yra techninis > reikalavimas, tai pirmiausia kas turi buti apgalvota - tai turimos > technines priemones jam igyvendinti. LT akivaizdu, kad taisykles > patvirtino ceburaska, o jomis dziaugiasi gena. prasme, techninės priemonės - ką, Lietuvoje eksploatuojami automobiliai neturi ar neturėjo žibintų? >> kad aš važiuojantis mieste ant 80km/h esu tikrai saugesnis nei >> statistinė priešpensijinė moteriškė važiuojanti 55km/h. Tai kodėl tau >> tavo įsivaizduojami mano +10-20 atrodo toks blogis? >> > > pigi tavo teorine atsakomybe, kai uz du lavonus tik lygtinai duoda. > tai kaip tave vadint, issirinksi ar paciam sugalvot? > Tu visgi atsakyk pirma į mano anksčiau iškeltą klausimą - kodėl vienus punktus galima interpretuot individualiai, o kitus jau ne?